المهاجر در این نوار صوتی«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی را «نادان» توصیف کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از عربی 21، گروه تروریستی داعش شب گذشته در پیامی صوتی چند کشور عربی را تهدید کرد.

این پیام صوتی را «ابوالحسن المهاجر» سخنگوی رسمی داعش اعلام کرد و موسسه«الفرقان» آن را پخش کرد.

المهاجر در ظهور جدید خود در سخنانی به مدت 48 دقیقه ای  به ادامه جنگ علیه ارتش مصر در شبه جزیره سینا و علیه عربستان  تهدید کرد.

المهاجر در این نوار صوتی«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی را «نادان» توصیف کرد.

تهدید بزرگتر در سخنان المهاجر علیه دولت عراق صورت گرفت که در آن تهدید کرد که در صورت اعدام هر گونه زنی که متهم به وابستگی به داعش است،رودخانه هایی از خون به راه می افتد.

المهاجر همچنین از عناصر گروه تروریستی داعش خواست که انتخابات پارلمانی آینده در عراق را هدف قرار داده و در این هدف قرار دادن فرقی بین کاندیداها یا رای دهندگان داده  قائل نشوند. وی گفت که حکم آنها یکی است و باید آن ها را بدون استثنا به قتل رساند.

المهاجر همچنین از عناصر خود خواست همه علمای دینی اهل سنت و شیعه که دعوت به مشارکت در انتخابات کردند، هدف قرار دهند علاوه بر آن که بزرگان عشایر و رسانه ها نیز هدف قرار گیرند.

المهاجر در این نوار صوتی گفت که داعش همچنان در سوریه، عراق،مصر، لیبی،یمن افغانستان و غرب آفریقا حضور دارد.

المهاجر درباره سرنوشت «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش یا صدها عنصری که توسط نیروهای عراقی و کردها در سوریه دستگیر شدند، اظهار نظری نکرد.

المهاجر همچنین از عناصر خود خواست که حملات مضاعف علیه ایران، روسیه به دلیل اقدامات نیروهای شان در سوریه و عراق انجام دهند!

ابوالحسن المهاجر مدعی شد که گروه داعش به رغم شکست های پی در پی و محدود شدن مناطق تحت اشغال داعش اما قدرتش ضعیف نشده و بر اساس برنامه ای که رهبرانش ترسیم کرده اند پیش می رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.