پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

از بیم حملات به نظامیان آمریکایی صورت گرفت؛

تدابیر شدید آمریکا در نزدیکی پایگاه هایش در عراق

ارتش آمریکا تدابیر شدیدی را در اطراف پایگاه ها و پادگان های نظامی اش در عراق اتخاذ کرده است که از جمله این تدابیر جلوگیری از حضور نیروهای الحشد الشعبی در اطراف این پایگاه ها و پادگان ها به مسافت 20 کیلومتری است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه قطری العربی الجدید امروز چهارشنبه فاش کرد که نیروهای آمریکایی تدابیر شدیدی را در اطراف پایگاه های نظامی آمریکا در عراق اتخاذ کردند.

این روزنامه نوشت که ارتش آمریکا تدابیر شدیدی را در اطراف پایگاه ها و پادگان های نظامی اش در عراق اتخاذ کرده است که از جمله این تدابیر جلوگیری از حضور نیروهای الحشد الشعبی در اطراف این پایگاه ها و پادگان ها به مسافت 20 کیلومتری است و منحصر کردن این ماموریت به نیروهای ارتش و پلیس عراق است که در اصل با ارتش آمریکا در برخی پایگاه ها مشارکت دارند پایگاه های مانند «عین الاسد» در استان الانبار و «بلد»در استان صلاح الدین.

روزنامه العربی الجدید به نقل از یک کارمند در دبیرخانه عمومی شورای وزیران عراق نوشت که ارتش آمریکا تدابیر امنیتی پیرامون پایگاه ها و پادگان هایش در عراق را تشدید کرد و تهدیدهایی که اخیرا برخی از گروه های الحشد الشعبی( برای حمله به نیروهای آمریکایی در صورت ترک نکردن اراضی عراق) مطرح کردند را جدی گرفته است.

این کارمند تأکید کرد که طرف آمریکایی و نیروهای دیگر حاضر در حاضر در چارچوب ائتلاف بین المللی جنگ با داعش مناطق اطراف مکان های حضور خود را ممنوعه و حرام اعلام کردند و به دولت عراق نیز اطلاع دادند که الحشد الشعبی نباید به این مناطق نزدیک شود زیرا برای نظامیان و سربازان شان تهدیدی جدی به شمار می رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.