این ویدیو توسط فعالان به شکل گسترده دست به دست شد و برخی گفتند کسانی که با نصرالله فوتبال بازی می کنند تعدادی از رهبران حزب الله هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، یک ویدئو در شبکه های اجتماعی پخش شده است که در آن «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در حال بازی فوتبال دیده می شود.

این ویدیو توسط فعالان به شکل گسترده دست به دست شد و برخی گفتند کسانی که با نصرالله فوتبال بازی می کنند تعدادی از رهبران حزب الله هستند.

« سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گوی اخیرش با شبکه تلویزیونی المیادین از حقوق ماهیانه خود و علاقه هایش پرده برداشت.

دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گو با المیادین در برنامه «لعبه الامم» گفت که وی در ماه 1300 دلار حقوق می گیرد و این مبلغ برایش کافی است و هزینه هایش را نیز تأمین می کند.

نصرالله در این گفت و گو به ورزش پرداخت و اعلام کرد که فوتبال را دوست دارد و هر از چند گاهی برخی از مسابقات فوتبال را دنبال می کند.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین به ایمان و باور خود به هنر و موسیقی  البته در حد و حدود حلال آن و قدرت آنها برای تأثیرگذاری شان بر مخاطبان اشاره کرد.

نصرالله همچنین عشق و علاقه خود به مطالعه کتاب را نیز فاش کرد ولی گفت که وی از مدتی پیش به دلیل سرگرم بودنش به بررسی و مطالعه گزارش ها درباره اوضاع منطقه در حال حاضر که آن را حساس توصیف کرد، از مطالعه کتاب دور شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.