رهبر جنبش انصار الله(حوثی ها)در یمن گفت: ما آماده دفاع از مسجد الاقصی هستیم حتی اگر تجاوز عربستان و آمریکا علیه ما ادامه پیدا کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران،حوثی ها اعلام کردند که به رغم ادامه تجازو به یمن توسط عربستان آنها آماده دفاع از مسجد الاقصی هستند.

«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله(حوثی ها)در یمن گفت: ما آماده دفاع از مسجد الاقصی هستیم حتی اگر تجاوز عربستان و آمریکا علیه ما ادامه پیدا کند.

سخنان الحوثی در واکنش به اقدام جدید « دونالد ترامپ»درباره قدس بیان شد.رئیس‌ جمهور آمریکا شب گذشته اعلام کرد که کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد.

این در حالی است که جنبش نجبای عراق امروز پنجشنبه اعلام کرد که در پی به رسمت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حمله به نیروهای آمریکایی در عراق به لحاظ شرعی «توجیه پذیر» شده است.

«شیخ اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش نجباء در بیانیه ای گفت:« تصمیم احمقانه ترامپ جرقه انتفاضه برزگی برای از بین بردن این رژیم(اسرائیل) از پیکر امت اسلامی و توجیه شرعی برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی خواهد بود».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.