پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در اقدامی کم سابقه و در یک میزگرد تلویزیونی مطرح شد:

عدم تعادل روانی ترامپ و لزوم خلع وی از قدرت

مجری های برنامه «مورنینگ جو» (صبح جو) از شبکه «ام اس ان بی سی» از دولت ترامپ درخواست کردند تا رئیس جمهور را از مقام اش خلع کند، زیرا آنها در نگران سلامت روانی رئیس جمهور هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دیلی میل گزارش داد در اقدامی کم سابقه عدم تعادل روانی ترامپ و لزوم خلع وی از قدرت به یک میزگرد تلویزیونی در شبکه مطرح آمریکایی تبدیل شد.

«جو اسکاربورو» و «مایک برژینسکی» مجری های برنامه صبح جو در شبکه آمریکایی ام اس ان بی سی، با «دنی دویچ» عضو هیئت تحریریه در مورد سلامت روان رئیس جمهور در ارتباط با متمم 25 قانون اساسی و لزوم جایگزینی رئیس جمهوری که دیگر قادر به انجام وظایفش نیست، به بحث و گفت و گو پرداختند.

دویچ گفت: «پس فردی را که ثبات ذهنی ندارد، کنار بگذارید. حالا اسلحه را نزدیک تر و نزدیک تر و نزدیک تر به سرش قرار دهید.» او افزود: «سلامت روان او و تحقیقات در مورد تبانی او با روسیه در کنار هم قرار گرفته و او را به سمت رفتارهای دیوانه وار تر سوق می دهد.»

 

46E5706500000578-0-image-a-1_1512195855993

 

اسکاربورو گفت که حتی معتمدین ترامپ هم موافقند که او تعادل روانی ندارد.

دویچ گفت: «اگر در زندگی خود در معرض مشکلات روحی قرار داشته باشید ... فشار افزایش می یابد و اوضاع بدتر می شود. و ما باید در حال حاضر باید از این اتفاقات بترسیم. این عدم تعادل روانی ترامپ برای آمریکا هزینه سیاسی دارد.»

او به تغییرات در وضعیت ذهنی ترامپ اشاره کرد: «من او را 20 سال است که می شناسم. او همان مرد روز اول نیست. شما می توانید این تغییرات را در چشمان او و در الگوی گفتاری او، و ترسناک تر از همه در رفتار او مشاهده کنید.»

اسکاربورو هم موافق است که سلامت روان می تواند بدتر شود.

اسکاربورو گفت: «مادر من دمانس دارد. او چندین سال علائم دمانس را داشت. مرگ پدرم و فشارهای ناشی از آن، اوضاع مادرم را بدتر کرد. هر چه بیشتر تحت فشار عصبی قرار بگیرید، مشکل روحی شما وخیم تر می شود.»

 

46E5703D00000578-0-image-a-3_1512195930569

 

اسکاربرو گفت که معتمدین ترامپ هم با او موافقند که ترامپ مشکل روانی دارد.

او گفت: «بدون تردید مشکل ذهنی وجود دارد، و شاید فشارها آن را تشدید کرده باشد. من فقط می خواهم بدانم چه زمانی برای صحبت کردن و نوشتن در مورد این موضوع مناسب است.

زمانی که بحث ریتوییت کردن مطالب اسلام ستیزانه یک نماینده راست افراطی در انگلیس مطرح شد، دویچ ادامه داد که این رفتار نشان می دهد که او به «پسیکوپاتی» مبتلا شده است.

اسکاربرو هم گفت متمم 25 برای موقعیت هایی مانند این ایجاد شده است.

اسکاربورو گفت: «او کاملا از واقعیت جدا شده است. روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست روزها پیش این قضیه را مطرح کرده بودند. ما از اعضای دولت ترامپ می خواهیم به آمریکا خدمت کنند نه اینکه رفتارهای رئیس جمهور را تایید کنند.»

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.