این مسئول آمریکایی اوایل هفته پیش به بیروت رسید و به شکل زمینی با همراهی نیروهای امنیتی لبنان در روز سه شنبه گذشته به پایتخت سوریه سفر کرد و چندین ساعت را در ضیافت یک مسئول امنیتی بلندپایه سوری گذراند و پس از آن به بیروت بازگشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در حالی که یک روزنامه از سفر یک مسئول آمریکایی به دمشق خبر داده است اما دولت آمریکا این خبر را تکذیب کرد.

 وزارتخانه های دفاع و خارجه آمریکا گزارش هایی که درباره انجام سفر یک مسئول بلندپایه آمریکایی به دمشق و رایزنی های وی با مسئولان دولت سوریه منتشر شده است را تکذیب کردند.

روزنامه «الاخبار» لبنان روز گذشته فاش کرد که در اقدامی که نشان دهنده تغییر در سیاست دولت آمریکا در قبال پرونده سوریه است، چند روز پیش دمشق از یک مسئول آمریکایی رسمی استقبال کرد و این مسئول آمریکایی به شکل غیرعلنی به سوریه سفر کرده و نماینده یکی از بارزترین دستگاه های امنیتی آمریکاست.

روزنامه الاخبار در ادامه نوشت که این مسئول آمریکایی که پست بسیار بالایی دارد دیدارش  از دمشق را از طریق تماس با دوستان مشترک با روسیه ترتیب داد.

این روزنامه نوشت که این مسئول آمریکایی اوایل هفته پیش به بیروت رسید و به شکل زمینی با همراهی نیروهای امنیتی لبنان در روز سه شنبه گذشته به پایتخت سوریه سفر کرد و چندین ساعت را در ضیافت یک مسئول امنیتی بلندپایه سوری گذراند و پس از آن به بیروت بازگشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.