دانشمندان آمریکایی و کارشناسان کره جنوبی یک پژوهش درباره حمله اتمی احتمالی کره شمالی به توکیو و سئول انجام دادند و شمار قربانیان حمله احتمالی اتمی را فاش کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی نوشت:دانشمندان آمریکایی و کره جنوبی طی یک پژوهش مشخص کردند که در حمله احتمالی کره جنوبی به پایتخت های کره جنوبی و ژاپن چه تعداد انسان کشته خواهد شد.

وبسایت «38 North» در این زمنیه نوشت: دانشمندان آمریکایی و کارشناسان کره جنوبی یک پژوهش درباره حمله اتمی احتمالی کره شمالی به توکیو و سئول انجام دادند و شمار قربانیان حمله احتمالی اتمی را فاش کردند.

بر اساس این پژوهش تعداد کشته های حمله هسته ای کره شمالی به دو پایتخت ژاپن و کره جنوبی بیش از دو میلیون نفر خواهد بود.

بر اساس گزارشی که «مایکل زاگوریک» یکی از کارشناسان ارائه کرده است تعداد زخمی های چنین حمله ای به مرز 8میلیون نفر می رسد زیرا اگر این اتفاق رخ دهد کره شمالی هر چه بمب هسته ای در اختیار دارد شلیک خواهد کرد.

در این گزارش آمده است که کره شمالی نزدیک به 20 تا 25 کلاهک هسته ای با توان 15 تا 25 کیلوگرم دارد.

بنابر این گزارش، کره شمالی پیش از این یک موشک بالستیک میان برد را مورد آزمایش قرار داد و اعلام کرد که این آزمایش با موفقیت انجام شده است و تأکید کرد که امکان مجهز کردن این موشک به کلاهک هسته ای را مورد آزمایش قرار داده است. همچنین پیونگ یانگ اعلام کرد که این موشک می تواند از هر گونه ردگیری و هدف قرار گرفتن توسط سامانه های موشکی ضد موشک بگریزد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.