دختر رئیس جمهور آمریکا برای حضور در جلسه رسیدگی به پرونده تقلب در طراحی کفش به دادگاه احضار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه دیلی میل، «ایوانکا ترامپ» دختر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای حضور در جلسه رسیدگی به پرونده تقلب در طراحی کفش به دادگاه احضار شد.

نمایندگان شرکت «آکوآزورا ایتالیا اس آر ای» (Aquazzura Italia SRL) از شرکت تولیدی «آی تی کالکشن ال ال سی» (IT Collection LLC) متعلق به ایوانکا ترامپ و شرکت تولید کفش «مارک فیشر» شکایت نامه تنظیم کرده و گفته اند دو شرکت نامبرده از طرح کفش های آنها  به طور غیرقانونی استفاده کرده اند.

1111111

سمت چپ کفش شرکت ایتالیایی، سمت راست کفش شرکت ایوانکا

ایوانکا سعی داشت دادگاه را به بهانه شلوغ بودن سرش به وقت دیگری موکول کند و اظهار داشته بود که وی از مقامات بلند پایه دولت است که در کابینه پدر کار می کند.

اما قاضی «کاترین فورست» در شهر «منهتن» وی را مجبور کرد دو ساعت خود را به دادگاه اختصاص داده و پاسخگو باشد. به وی همچنین اجازه داده شد که به جای شهر «نیویورک»، در شهر «واشنگتن» که محل زندگی ایوانکا است در پروسه دادگاه حاضر شود.

شکایت حاضر به دلیل تقلب از روی مدل کفش های صندل پاشنه بلند به قیمت 785 دلار است. به گفته نمایندگان این مارک، ایوانکا همین مدل کفش را تولید کرده و قیمت آن را 130 دلار گذاشته است.

پیشتر یک فعال چینی که مشغول انجام تحقیقات درباره اتهامات مربوط به نقض حقوق کارگران در کارخانه تولید کفش ایوانکا بود، بازداشت شده بود. دیده‌ بان کارگری چین به عنوان یک نهاد حقوق بشری مستقر در آمریکا که «هوآ هایفنگ» فعال چینی به طور مخفی در آن کار می کرد، گفته بود که او شاهد موارد اضافه کاری اجباری و پرداخت نشدن دستمزد مناسب به کارگران در این کارخانه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.