«ژان ماری لوپن» پدر کاندیدای راست افراطی در حمله بی سابقه ای به دخترش، گفت که او صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه ساندی تایمز، ژان ماری لوپن 88 ساله به عنوان رهبر سابق حزب جبهه ملی گفت که دخترش تنها «شخصیت» دارد؛ نه چیز دیگری.

وی در مصاحبه با ساندی تایمز در پاریس گله کرد که دخترش در دوره تبلیغات انتخاباتی به توصیه های او هیچ توجهی نکرده و به ایمیل های وی نیز پاسخی نداده است.

ژان ماری لوپن تاکید کرد که او به هیچ وجه نمی خواهد دخترش در این انتخابات پیروز شود و اشاره کرد که از مردم فرانسه خواسته است به او رای دهند اما اگر دخترش رای نیاورد، ناراحت نخواهد شد.

وی تاکید کرد که «ماریون مارشال لوپن» نوه 28 ساله اش کاندیدای بهتری برای انتخابات فرانسه است.

Marion-Marechal-Le-Pen-et-Jean-Marie-Le-Pen-a-Carpentras-le-29-mars-2015_exact1024x768_l

ژان ماری لوپن و ماریون مارشال لوپن 

 

ماریون مارشال لوپن فرزند «ساموئل مارشال» و «یان لوپن» دختر دوم ژان ماری لوپن و خواهرزاده مارین لوپن است.

وی ادامه داد ماریون مارشال لوپن از 22 سالگی نماینده این حزب بوده است و کاندیدای بهتری برای ریاست جمهوری محسوب می شود اما ابتدا باید کمی بزرگ تر شود.

او حتی برای «اولیمپه» دختر دو ساله ماریون مارشال نیز آینده درخشانی را توصیف کرد و گفت او فردی است که در 30 سالگی می تواند رئیس جمهور شود.

لوپن گفت که پس از پیروزی دخترش در دور اول انتخابات ایمیلی برای او فرستاده و گفته بود: «براوو مارین! سخت ترین بخش ماجرا هنوز باقی مانده است.» اما او پاسخ این ایمیل را نداده بود.

ژان ماری لوپن ادامه داد ناسپاسی این روزها همه جا دیده می شود. او پدرش را کشت.

او «فلوریان فیلیپات» فرد شماره دوی حزب جبهه ملی را به دلیل ارائه مشاوره بد به دخترش، مسبب عملکرد «ناامید کننده » وی در مناظره تلویزیونی هفته گذشته دانست. او ادعا کرد دخترش به امید ایجاد «بحران روانی» حملات مکرری را علیه امانوئل ماکرون، رقیب میانه رو اش، راه اندازی کرده بود. به گفته لوپن، «اما ماکرون در برابر این حملات از آرام بخش بهره گرفته بود و به صورت شیمیایی از خودش محافظت کرد.»

این مقام سابق، فرانسه را تحت الشعاع «توده های خارجی» که از مهمان نوازی و رفاه سخاوتمندانه سیستم این کشور سوء استفاده می کنند، در خطر مرگ دانست!

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.