مسئولان انگلیسی اعلام کردند که پارلمان انگلیس پس از حمله لندن جلسات خود را سر موعد مقرر برگزار می کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از رویترز، برخی مسئولان انگلیسی گفتند که مجلس های عوام و اعیان در پارلمان انگلیس امروز-پنجشنبه-جلسات خود را در پی حملات روز چهارشنبه در نزدیکی پارلمان که در اثر آن چهار نفر کشته شدند،به شکل عادی و سر موعد مقرر برگزار می کنند.

پارلمان انگلیس در توییتر خود نوشت:« تأکید می کنیم که مجلس های عوام و اعیان جلسات خود را سر موعد مقرر برگزار می کنند.»

در همین حال، یک مسئول دولتی اروپایی به خبرگزاری رویترز گفت که مسئولان تحقیق درباره حمله لندن احتمال اینکه عامل حمله به ساختمان پارلمان انگلیس در روز گذشته از افکاری که گروه تروریستی داعش تبلیغ می کند الهام گرفته باشد را بررسی می کنند.

این مسئول که نخواست نامش فاش شود گفت که مسئولان انگلیسی که درباره حمله لندن تحقیق می کنند شواهدی درباره هویت مهاجم که به ضرب گلوله پلیس کشته شد به دست آورده اند لیکن هنوز درباره جزئیات مطئمن نیستند.

وی تصریح کرد که مسئولان تحقیق درباره این حمله این احتمال را بررسی می کنند که مهاجم از افکاری که گروه داعش ترویج می کند، تاثیر پذیرفته است.

در تحولی دیگر، «توماس دی مایتسیره» وزیر کشور آلمان گفت که حمله ای که در نزدیکی پارلمان انگلیس در لندن در روز چهارشنبه رخ داده است به احتمال زیاد تروریستی است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه عراق اعلام کرد که حمله تروریستی در نزدیکی پارلمان انگلیس را محکوم می کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.