به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری درخطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر (ع) این شهر با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت خاطر نشان کرد: اتحاد دکتر مصدق و آیت الله کاشانی سبب شد صنعت نفت ملی شده و دست انگلیس طمع کار از این ثروت ایران کوتاه شود.
خطیب جمعه اردستان با توجه به نزدیکی انتخابات در کشور گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم که بسیار حساس و سرنوشت ساز است.
دهشیری خاطرنشان کرد: مردم با رای خود سرنوشت شهر، روستا و کشور را تعیین می کنند لذا باید با حساسیت و دقت کافی به افرادی رای دهند که شایسته مسئولیت پذیری باشند.
وی خطاب به کاندیداها گفت: کسانی خود را کاندید کنند که وقت گذار، ایثار گر و پرتلاش بوده و خود را وقف خدمتگذاری به مردم کنند نه این که وقتی رای را گرفتند به دنبال کار خود باشند.
دهشیری افزود: رئیس جمهوری که می خواهد کشوری را اداره کند که در راس آن رهبر معظم انقلاب قرار دارند باید خود را با رهنمودهای ایشان منطبق سازد.
امام جمعه اردستان با اشاره به 29 اسفند سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ومادر گفت: زنان و مادران باید حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده سیره و روش ایشان را در زندگی پیش بگیرند نه این که الگوی آن ها زنان غربی و ستاره های سینما باشند.
وی افزود: وقتی الگوی غربی و برهنگی رواج پیدا کرد طلاق و مشکلات اجتماعی بوجود آمده جامعه را دچار مشکلات فراوان خواهد کرد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.