خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیرهای خطر در بیش از 20 شهر و شهرک در مرکز سرزمین های اشغالی و تل آویو به صدا در آمده است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در 232مین  روز از جنگ علیه غزه حمله موشکی بزرگی به تل آویو انجام داده است.

قسام تأکید کرد که این حمله در واکنش به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه انجام شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیرهای خطر در بیش از 20 شهر و شهرک در مرکز  سرزمین های اشغالی و تل آویو  به صدا در آمده است.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز اشاره کرد که در پی حمله موشکی گسترده از نوار غزه، آژیرهای خطر در همه شهرهای مرکزی و تل آویو به صدا در آمده است.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل نیز نوشت که تل آویو از شهر جنوبی رفح موشک باران شده است.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که 12 موشک از منطقه رفح به قلب سرزمین های اشغالی شلیک شد و برخی رهگیری شدند و برخی دیگر به هرتسلیا و بنی براک اصابت کردند.

به گفته رادیو اسرائیل نیز یک نفر در هرتسلیا در اثر اصابت ترکش های یک موشک شلیک شده از نوار غزه زخمی شد و دو زن نیز در زمان فرار به پناهگاه زخمی شدند.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که موشک ها از مکان هایی نزدیک به مواضع ارتش اسرائیل شلیک شده اند.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد که موشک ها از مکان هایی شلیک شدند که با مواضع ارتش اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه  چند صد متر بیشتر فاصله نداشته است.

در همین حال، در پی حمله موشکی گردان های قسام، یگان های قدس نیز اعلام کرد که شهرک های یهودی نشین در غلاف غزه را موشک باران کرده است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.