خبرگزاری‌های بزرگ دنیا عکس همسر ولیعهد بریتانیا را از روی خروجی‌های خود حذف کردند.

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، خبرگزاری‌های بزرگ دنیا عکسی از کیت میدلتون، عروس خاندان پادشاهی بریتانیا را که روز یکشنبه کاخ سلطنتی این کشور منتشر کرده بود از خروجی‌های خود حذف کردند.

به گفته این خبرگزاری‌ها عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا دستکاری شده است.

کیت میدلتون، شاهدخت ولز و همسر ولیعهد ویلیامز در اواسط ژانویه تحت عمل جراحی شکم قرار گرفته بود و موضوع سلامتی کیت میدلتون از چندین هفته پیش تاکنون همچنان منشأ نگرانی‌هایی در بریتانیاست.

 

کیت+میدلتون

همسر شاهزاده بریتانیا برای اولین بار از زمان بستری شدنش در بیمارستان در روز یکشنبه در یک عکس رسمی که در حساب ایکس پرنس و پرنسس ولز با پیام تبریک روز مادر همرسان شده بود، ظاهر شد. این عکس کیت را نشان می‌دهد که لبخند می‌زند و با سه فرزندش روی یک صندلی چوبی در تراس نشسته است. 

اما بررسی دقیق نشان می‌دهد که دست چپ شاهدخت با آستین لباسش هم‌تراز و متناسب نیست. به همین دلیل خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، رویترز و خبرگزاری فرانسه تصمیم گرفتند آن را از خروجی خود حذف کنند.

خبرگزاری فرانسه خطاب به کاربران اعلام کرد: «معلوم شده که تصویر ارائه شده توسط کاخ کنزینگتون امروز (یکشنبه) از کیت و فرزندانش تغییر یافته است. در نتیجه (این عکس) از سرویس ای‌اف‌پی حذف می‌شود و دیگر نباید به هیچ وجه استفاده شود.»

آژانس آمریکایی آسوشیتدپرس نیز که پیش از همه عکس را برداشت، توضیح داد: «بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که منبع، تصویر را به گونه‌ای دستکاری کرده است که با استانداردهای عکس آسوشیتدپرس مطابقت ندارد.»

خبرگزاری فرانسه می‌گوید کاخ کنزینگتون به درخواستش برای ارائه توضیخ در این زمینه پاسخ نداده است.

در همین حال، بی بی سی نیز گزارش داد که  کیت میدلتون، همسر ولیعهد بریتانیا، بابت ابهامی که عکسش ایجاد کرده است، عذرخواهی کرد.

این عکس را دیروز کاخ کنزینگتون به مناسبت روز مادر منتشر کرد و در آن شاهدخت ولز و سه فرزندش دیده می‌شدند.

پس از انتشار، چند خبرگزاری و چند روزنامه بریتانیایی این عکس را حذف کردند چون به نظرشان عکس «دستکاری» شده بود.

پرنسس ولز در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی کاخ کنزینگتون منتشر شده است، گفت: «مثل بسیاری از عکاسان آماتور، من هم گاهی اوقات ویرایش عکس را تمرین می‌کنم.»

این اولین عکسی بود که پس از عمل جراحی در ماه ژانویه از شاهدخت ولز منتشر شد.

خبرگزاری‌های رویترز، آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه از جمله خبرگزاری‌هایی بودند که این عکس را اندکی بعد از انتشار به دلیل «نگرانی از این که ویرایش شده است»، حذف کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی کیت میدلتون

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.