در حالی که زنان غزه برای زنده ماندن بدون نیازهای اولیه تلاش می‌کنند، در معرض خشونت سربازان اسرائیلی نیز قرار دارند.

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، رئیس هیئت مدیره مرکز زنان قدس گفت رسانه‌های غربی و سازمان‌های بین المللی درد و رنج زنان فلسطینی را نادیده می‌گیرند.

«فدوى خواجه» رئیس هیئت مدیره مرکز زنان قدس با بیان اینکه رسانه‌های غربی و سازمان‌های بین المللی درد و رنج زنان فلسطینی را نادیده می‌گیرند و در قبال جنایات رژیم اسرائیل سکوت می‌کنند، گفت: دیگر نمی‌خواهیم به اظهارات ریاکارانه کسانی که نمی‌توانند این ارزش‌ها را عملی کنند گوش کنیم. ما زنان فلسطینی نقش خود، حقوق خود و نحوه برخورد با این نهادهای بین المللی غیر صادقانه و ناکارآمد را به خوبی می‌دانیم.

خواجه در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی به مناسبت «8 مارس؛ روز جهانی زنان» درباره وضعیت زنان فلسطینی گفت: زنان در کرانه باختری و قدس شرقی نیز با مشکلات بزرگ ناشی از اشغال اسرائیل روبرو هستند. حملات اسراییل به غزه که به ویژه زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد و رنج زیادی را به همراه دارد. در حالی که زنان غزه برای زنده ماندن بدون نیازهای اولیه تلاش می‌کنند، در معرض خشونت سربازان اسرائیلی نیز قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی جسارت نشان دادن آنچه را که واقعا می‌گذرد ندارند، گفت: این فقط ریا نیست، رسانه‌ای غیراخلاقی و تعصب‌آمیز است که حقایق را پنهان می‌کند، اما حقیقت در نهایت آشکار خواهد شد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.