این فرمانده اسرائیلی اوایل ماه نوامبر در ویدیوئی ظاهر شد که در حال کاشتن درختی در غزه است و این درخت را به شهرک نشینان یهودی زندانی از جمله «عمیرام بن اولیئیل» قاتل خانواده دوابشه اهدا کرد و از دولت اسرائیل خواست آنها را آزاد کند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی به کشته شدن یک فرمانده ارتش رژیم اشغالگر که هفته پیش جنجالی به راه انداخته بود پرداختند. این فرمانده اسرائیلی چند هفته پیش از داخل نوار غزه ویدیوئی را منتشر کرده بود که در حال درود فرستادن به یک شهرک نشین است که خانواده«دوابشه» را در سال 2015 به شهادت رسانده بود.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که سروان«هرئیل شرفیط»33 ساله روز جمعه در نبردهای بیت لاهیا در شمال نوار غزه به دست مقاومت فلسطین کشته شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های اسرائیلی این فرمانده از شهرک یهودی نشین«کوخاف یعقوب» است که روی اراضی روستای فلسطینی «کفر عقب» در استان قدس ساخته شده است. وی پسر «اسحاق شرفیط» خاخام یهودی است.

شرفیط اوایل ماه نوامبر در ویدیوئی ظاهر شد که در حال کاشتن درختی در غزه است و این درخت را به شهرک نشینان یهودی زندانی از جمله «عمیرام بن اولیئیل» قاتل خانواده دوابشه اهدا کرد و از دولت اسرائیل خواست آنها را آزاد کند.

بن اولیئیل از جمله یک گروه شهرک نشین بود که به منزل خانواده دوابشه در روستای«دوما» در شمال کرانه باختری در 31 جولای 2015 حمله کردند و «علی دوابشه» نوزاد فلسطینی را در زمان خواب به آتش کشیدند و «سعد» و «ریهام» پدر و مادرش نیز چند هفته بعد در اثر سوختگی ناشی از این آتش سوزی به شهادت رسیدند. از این خانواده «احمد » برادر علی که آن زمان پنج سالش بود زنده ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.