نصرالله کی سکوت خود را می شکند؟ این نخستین بار نیست که سید مقاومت مسلح به سلاح سکوت می شود اما مهمترین بار از زمان آغاز طوفان الاقصی است. این پرسش در صدر اخبار جهان است. جهانیان همه می خواهند دلیل سکوت سید حسن نصرالله را بدانند؛ سکوتی که رسانه های اسرائیلی آن را «ابهام کشنده» می نامند.

به گزارش جماران؛ شبکه المیادین در گزارشی ویدیویی، نصرالله را «رهبری استثنایی» خواند و گفت: دشمنان قبل از دوستان منتظر حضورش هستند تا جادو را در هوادارانش برانگیزد.

غیبتش باعث رعب و وحشت دشمنانش شده است. شهرک نشینان یهودی به سخنانش بیش از سخنان رهبران شان اعتماد دارند زیرا آن ها می دانند که اگر وعده داد به وعده اش عمل می کند و اگر حرفی بزند به آن عمل می کند و اگر انگشت خود را بلند کرد اتفاق بزرگی رخ می دهد. او کسی نیست جز سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله.

نصرالله کی سکوت خود را می شکند؟ این نخستین بار نیست که سید مقاومت مسلح به سلاح سکوت می شود اما مهمترین بار از زمان آغاز طوفان الاقصی است. این پرسش در صدر اخبار جهان است. جهانیان همه می خواهند دلیل سکوت سید حسن نصرالله را بدانند؛ سکوتی که رسانه های اسرائیلی آن را  «ابهام کشنده» می نامند.

سکوت پر هیاهوی نصرالله بخشی از طوفان است. او ماموریت رمزگشایی این سکوت را برای واشنگتن و تل آویو سخت می کند. این همان چیزی بود که یونی بن مناحیم روزنامه نگار اسرائیلی گفت. او در توئیتی در اکس(توئیتر سابق) تأکید کرد که حزب الله جنگ فرسایشی علیه اسرائیل در جبهه شمالی راه انداخته است و از ارتش خواست که برای سناریوی بدتر آماده باشد: جنگ در دو جبهه: غزه و لبنان.

 سکوت نصرالله هدف خود را محقق کرد: اشغالگر را سراسیمه و سردرگم کرد و آن را در گردابی از ابهام و سرنوشت ناشناخته وارد کرد و باعث رعب و وحشت شهرک نشینانش شد؛ شهرک نشینانی که همه شان فرار کرده و شهرک ها را با آسمان خراش های شان خالی پشت سر خود گذاشتند و رفتند؛ شهرک هایی که بادهای عدم بازگشت در آنها زوزه بکشند.

«حزب الله قهرمان جهان در گمراه کردن استراتژیک و خوانش جبهه داخلی اشغالگر است» این چنین شبکه دوازده تلویزیون رژیم اشغالگر سکوت سید مقاومت را تحلیل کرد. و اما پیام این سکوت را روزنامه هاآرتص در یک جمله خلاصه کرد:«لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است».

حجم ویدیو: 8.93M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.