رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که عامل این حمله از محل حادثه عقب نشینی کرده است و عملیات جستجو برای یافتن وی در جریان است.

به گزارش جماران به نقل از المنار، رسانه های اسرائیلی از کشته شدن 3 صهیونیست در تیراندازی در منطقه «جلبوع» در شمال منطقه «الاغوار» در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

این رسانه ها گزارش دادند که در این تیراندازی یک نفر دیگر به شدت زخمی شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر نیز گفت که یک عملیات استشهادی در منطقه الاغوار رخ داده است که آن را پیچده توصیف کرد.

خبرنگاری نظامی شبکه 14 گزارش داد که دو شهرک نشین در این عملیات کشته شدند و یک نظامی نیز زخمی شد که حال وی وخیم است.

برخی رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که عامل این حمله در ابتدا شهرک نشینان را زیر گرفت سپس از ماشین پیاده شد و به سوی شان تیراندازی کرد.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که عامل این حمله از محل حادثه عقب نشینی کرده است و عملیات جستجو برای یافتن وی در جریان است.

چند ساعت بعد رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که سومین شهرک نشین صهیونیست در عملیات تیراندازی یک فلسطینی به سمت یک خودرو در شهرک "حمرا" در منطقه الاغوار (دره اردن) در شمال کرانه باختری بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع تیراندازی در یکی از ایست‌های بازرسی نظامی در منطقه الحمرا در الاغوار (دره اردن) در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم‌ صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا صورت گرفته است.

این در حالی است که شهرک نشینان افراطی و اعضای گروه تروریستی «تدفیع الثمن» (انتقام) سحرگاه امروز (جمعه) در شهر کفر قاسم چند خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند و شعارهای نژادپرستانه ضد عرب ها نوشتند.

شاهدان عینی در کفر قاسم گزارش دادند که گروهی از تروریست‌ها در ساعات پایانی شب گذشته به خودروهای شهروندان فلسطینی، حمله ور شده و آن ها را به آتش کشیدند. آن ها همچنین شعارهای نژادپرستانه ضد عرب ها نوشتند و خسارت های مالی زیادی به مردم وارد کردند.

قابل ذکر است این گروهک تروریستی پیشتر نیز در فوریه 2022 میلادی (مصادف با بهمن 1400 هـ.ش.) و مارس 2021 (مصادف با اسفند 1399 هـ.ش.) اقدامات نژادپرستانه مشابه انجام داده بود.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، یهودیان افراطی عضو این گروهک تروریستی عباراتی نژادپرستانه، خصمانه و توهین آمیز علیه اعراب را بر روی مغازه ها و دیوار خانه ها نوشته و تاکنون لاستیک ده ها خودروی شخصی در این شهر را آتش زده اند. آن ها همچنین با حملات نژادپرستانه در بسیاری از شهرهای فلسطین، به اماکن مقدس، مساجد، کلیساها و قبرستان های اسلامی و مسیحی هتک حرمت می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.