دولت عربستان طرح هایی برای کمک به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه به ارزش حدود 49 میلیون دلار امضا کرد و بیش از 10.6 میلیون دلار نیز برای حمایت از ایتام زلزله زده اختصاص داد.

به گزارش جماران به نقل از الخلیج آنلاین  در سومین انجمن بشردوستانه بین المللی ریاض که روز دوشنبه در ریاض و با مشارکت برگزیدگانی از پیشگامان، خیران، فعالان و محققان در زمینه اقدامات بشردوستانه آغاز شد، دولت عربستان طرح هایی برای کمک به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه به ارزش حدود 49 میلیون دلار امضا کرد و بیش از 10.6 میلیون دلار نیز برای حمایت از ایتام زلزله زده اختصاص داد.

به گزارش این منبع، ارزش کمک های عربستان به زلزله زدگان ترکیه و سوریه که توسط یک میلیون و 710 هزار خیر انجام شده، از 111 میلیون دلار گذشته است.

عربستان همچنین پلی هوایی برای ارائه کمک های فوری به آسیب دیدگان از زلزله ایجاد کرده و تیم های امدادی خود را برای مشارکت در عملیات جست و جو و نجات زلزله زدگان اعزام کرده است.

انجمن بین المللی ریاض که برای سومین بار برگزار می شود، تحت نظارت «ملک سلمان» پادشاه عربستان است.

در این انجمن جمعی از پیشگامان، خیران، فعالان و کارشناسان در زمینه اقدامات بشردوستانه از کشورهای مختلف جهان با مشارکت سازمان ملل متحد و سازمان های بشر دوستانه شرکت می کنند.

این انجمن به مدت دو روز، بستری ایده آل برای اجتماع متخصصان و تصمیم گیرندگان ارشد از تمام اقشار جامعه جهانی است و نمایندگان بلند پایه سازمان ها و نهادهای ملی و جهانی در آن شرکت می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.