مقامات و رسانه های محلی هند اعلام کردند که مقامات هندی روز شنبه پیش از تخریب دو آسمان خراش 40 طبقه در یک منطقه مسکونی در حومه دهلی نو، تخلیه هزاران نفر از خانه هایشان را آغاز کردند.

به گزارش جماران به نقل از سی ان ان  بنا به گفته مقامات محلی، این بلوک‌های آپارتمانی دوقلوی 103 متری (338 فوت) قرار است روز یکشنبه در عملیاتی بین 12 تا 15 ثانیه منفجر شوند و به بزرگترین سازه‌های تخریب شده در کشور تبدیل شوند.

دادگاه عالی هند سال گذشته رای داد که سازندگان این دو برج یک سری از قوانین مهم ساخت و ساز را زیر پا گذاشته و دستور داد که ساختمان ها با خاک یکسان شوند.

بیش از 3700 کیلوگرم (8100 پوند) مواد منفجره برای تخریب ساختمان‌های معروف به Apex و Ceyane برج‌های دوقلوی نویدا که در لبه بزرگراه شلوغی قرار دارند که پرجمعیت‌ترین ایالت اوتار پرادش هند را به پایتخت متصل می‌کند، استفاده خواهد شد.

تصاویر تلویزیون محلی نشان می دهد که برج ها با ورقه های پلاستیکی سفید پوشیده شده اند، زیرا پلیس در اطراف منطقه جمع شده و جاده های شریانی را برای آماده شدن برای عملیات مسدود کرده است.

افرادی که در مجاورت زندگی می کنند باید تا اوایل یکشنبه تخلیه شوند و پنج ساعت پس از اتمام تخریب، اجازه خواهند داشت به خانه های خود بازگردند.

با وجود ساخت و سازهای غیرقانونی گسترده در شهرهای هند، تخریب ساختمان های بزرگ به ندرت اتفاق می افتد و مردم محلی که در نزدیکی این مکان زندگی می کنند می گویند که از شدت انفجارها یا آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار می ترسند به اموال آنها آسیب وارد شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.