ترامپ از طرفداران حزب جمهوریخواه خواست تعدادی از شرکت های بزرگ آمریکایی را تحریم کنند.

 

به گزارش جماران به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا از طرفداران حزب «جمهوریخواه» خواست شرکت هایی که  با قانون جدید انتخابان در ایالت«جورجیا» مخالفت کردند را تحریم کنند.

ترامپ گفت: تا زمانی که این شرکت ها در موضع گیری شان نرمش به خرج ندهند از تولیدات آنها نخرید.

رئیس جمهور سابق آمریکا تأکید کرد: خود دموکرات هابا تحریم شرکت هایی که با طرح های شان مخالف هستند«این بازی کثیف» را به راه انداختند.

برخی از جمهوریخواهان در ایالت جورجیا اعلام کردند که تولیدات «کوکاکولا» را از دفترهای خود حذف می کنند.

ترامپ از لیگ اصلی بیس بال نیز نیز خواست که لیگ بیس بال را پس از آن که اعلام کرد که مسابقه ستاره های آتلانتا را تابستان آینده در اعتراض به قانون جدید تصویب شده توسط ایالت جورجیا، برگزار نمی کند، تحریم کنند.وی همچنین خواستار تحریم شرکت های« کوکا کولا،دلتا ایرلاینز» و تعدادی دیگر از موسساتی شد که با قانون جدید انتخاباتی ایالت جورجیا مخالفت کردند.

شایان ذکر است که بیست و پنجم مارس گذشته «برایان کیمب» فرماندار ایالت جورجیا با حمایت قانونگذاران جمهوریخواه،قانون جدید مختص انتخابات را برای این ایالت امضا کرد.

قانون جدید انتخاباتی در ایالت جورجیا به مسئولان این ایالت نفوذ و تأثیر بی سابقه ای بر همه تصمیم های انتخاباتی می دهد.مخالفان این قانون به ویژه دموکرات ها بر این باورند که این قانون در اصل رای دهندگان آفریقایی تبار را برای محدود کردن آزادی شان در رای دادن هدف قرار می دهد؛ اکثریت رای دهندگان آفریقایی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا به «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی رأی دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.