تمسخر اماراتی ها که به تازگی روابط شان را با رژیم اشغالگر عادی سازی کرده اند همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش جماران به نقل از وبسایت عربی 21، یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی یک برنامه طنز را به گردشگری عربی به ویژه سفر گردشگران اماراتی و عربستانی به سرزمین های اشغالی اختصاص داد.

در این برنامه که به زبان عربی پخش شد برخلاف آن چه اماراتی ها درباره سرزمین های اشغالی می گویند به نژادپرستی و هرج و مرج در سرزمین های اشغالی پرداخت.

«نوعم شوستر» کومدین صهیونیست از اماراتی هایی که به منظور گردشگری به سرزمین های اشغالی سفر می کنند خواست که در فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو حتما بگویند که فلسطینی نیستند تا برای ساعت ها بازداشت نشوند.

شوستر  بدرفتاری احتمالی با زنانی که رانندگی  می کنند را نیز به سخره گرفت و به گردشگرانی که از عربستان به زودی وارد سرزمین های اشغالی می شوند توضیح داد که در سرزمین های اشغالی هیچ گونه بحث و جدلی درباره رانندگی زنان وجود ندارد.

این کومدین نژادپرستی و تبعیض علیه آفریقایی تبار ها به ویژه سودانی ها که در محله های فقیرنشین تل آویو زندگی می کنند را نیز برجسته کرد.

شوستر اوضاع سیاسی و حکمرانی پیوسته بنیامین نتانیاهو به مدتی طولانی و از سال ها پیش تا کنون به رغم به اصطلاح«دموکراسی» را نیز در این برنامه مطرح کرده و به سخره گرفت.

این برنامه طنز به گردشگران اماراتی و عربستانی به مسخره توصیه کرد برای آن که توسط فلسطینی ها کتک نخورند با یهودی ها در نزدیکی دیوار«البراق» نماز بخوانند.

چندی پیش نیز صهونیست ها عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته بودند.

دو هفته پیش فعالان در شبکه های اجتماعی فیلمی را از یک تئاتر دست به دست کردند که توسط شبکه 11 اسرائیل پخش شده است و  این تئاتر کشور امارات متحده عربی را به تمسخر«یک امارات»نامید. نمایش این تئاتر در پی توافقنامه های عادی سازی اخیر که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی امضا کردند صورت گرفته است.

در جریان نمایش این تئاتر بازیگری که نقش یک گوینده را بازی می کند از یک بازیگر دیگر که لباس عربی به تن دارد و فیصل نام دارد می پرسد که چگونه ترامپ امضای توافقنامه عادی سازی را پیشنهاد کرد،که بازیگر دوم (فیصل)می گوید:«ترامپ به من گفت: بیا و با اسرائیل توافق کن، من گفتم آخر چرا باید این کار را بکنم در حالی که من یک بار هم با اسرائیل نجنگیدم،او گفت:دهنت را ببند،به تو هواپیماهای اف35،یک بمب هسته ای کوچک و یک تانک می دهم،من هم موافقت کردم و توافقنامه را امضا کردم».

در اینجا بازیگر نقش گوینده از بازیگر دوم می پرسد:ما خوشحالیم که توافقنامه صلح با یک امارات را امضا کردیم. بازیگر دوم نیز می گوید:ما امارات نیستیم،ما فقط یکی هستیم،مساحت مان هم از«سطل زباله تا آن شتر است».

این تئاتر پر از سخنان تمسخرآلود از آن نوعی که در اشاره به امارات گفت«یک امارات» ،به جهت آن که ساکنانی به جز فیصل در آن نیست و درجه گرمایش نیز بالاست!

بنابراین گزارش، اواخر شهریور ماه گذشته توافقنامه سازش بین امارات و بحرین با رژیم اسرائیل در واشنگتن با حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات،‌ «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل امضا شد. این اقدام از حمایت عربستان برخوردار شده است.چندی بعد نیز خبر دیدار«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی با نتانیاهو در اراضی عربستان منتشر شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.