به نظر می رسد سیاست به همه خانواده دونالد ترامپ رئیس جمهور شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرایت کرده و حالا عروس وی قصد دارد شانس خود را در این عرصه امتحان کند.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که «لارا ترامپ» همسر«ایریک ترامپ» پسر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد برای کسب یک صندلی مجلس سنای کنگره آمریکا از ایالت«کارولینای شمالی» در انتخابات سال 2022 کاندید شود.

روزنامه نیویورک تایمز و وبسایت پولیتیکو در حالی این خبر را منتشر کردند که رئیس جمهور آمریکا که دوره ریاست جمهوری اش در حال به پایان رسیدن است، هنوز  شکست خود در برابر«جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها در انتخابات سوم نوامبر را نپذیرفته است.

نیویورک تایمز نوشت سه «همپیمان» لارا ترامپ همسر ایریک ترامپ پسر کوچک میلیارد جمهوریخواه گفتند که وی« به دستیارانش گفته است که در اندیشه کاندیدا شدن برای مجلس سنا در سال 2022 است».نیویورک تایمز نام این سه همپیمان را ذکر نکرده است.

این در حالی است که «ریچارد بور» سناتور جمهوریخواه کنونی ایالت کارولینای شمالی گفته است که برای انتخاب دوباره اش کاندید نمی شود.

به نظر می رسد که فهرست کاندیداهای جمهوریخواه برای پر کردن صندلی بور طولانی باشد به طوری که وبسایت پولیتیکو نوشت که «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید و «بت ماک گوری» فرماندار سابق و نیز «دن فورست» فرماندار کنونی این ایالت از جمله کاندیداهای احتمالی هستند.

کارولینای شمالی به لحاظ تاریخی ایالتی جمهوریخواه است و در سوم نوامبر به دونالد ترامپ رای داد اما وی با فاصله بسیار اندکی در مقایسه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بر بایدن در این ایالت پیروز شد.

این ایالت از جمله ایالت هایی هستند که نوسان دارد یعنی ممکن است به اردوگاه دیگر یعنی دموکرات ها ملحق شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.