نخستین همسر ترامپ تأکید کرد که رئیس جمهور شکست خورده آمریکا دیر یا زود از سیاست کناره گیری می کند و به بازی گلف مشغول می شود.

به گزارش جماران، «ایوانا ترامپ» همسر پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فاش کرد که ترامپ از شکست  شکست خوشش نمی آید اما باید به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کند.

وی در گفت و گو با مجله «پیپل» آمریکا گفت که « از آن جایی که ترامپ شکست را دوست ندارد بنابراین به نبرد ادامه می دهد. من به همه رخدادهای انتخابات ریاست جمهوری اهمیت نمی دهم و دوست دارم همه چیز زودتر تمام شود.»

ایوانا تأکید کرد که ترامپ دیر یا زود از سیاست کناره گیری می کند. 

وی گفت: « من بر این باور نیستم که وی گزینه خاصی دارد، احتمالا به پالم بیچ برود و گلف بازی کند و به شکل طبیعی زندگی کند. در این حالت این بهترین کاری است که باید انجام دهد.»

دونالد ترامپ با ایوانا زیلنیکووا در سال 1977 در 30 سالگی ازدواج کرد در آن زمان ایوانا 26 ساله بود و در سال 1977 تا 1984 سه فرزند به دنیا آوردند سپس بعد از 15 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

در همین حال، ترامپ از وکیل مدافع خود برای نجات کشتی اش که در حال غرق شدن است کمک خواسته است اما کارشناسان حقوقی بر این باورند که سلسله شکایت های قضایی هیچ فرصتی برای تغییر نتیجه انتخابات ندارد اگر چه ممکن است بر فرایند انتخابات سایه شک و تردید بیفکند.

بنابراین گزارش، «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها شنبه هفته جاری پیروزی خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا شکست خود در انتخابات را نپذیرفت و اعتراض به نتیجه را آغاز کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.