شرکت فایزر اعلام کرده که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از ٩٠ درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل جماران؛ شرکت فایرز اعلام کرد که احتمالا نزدیک به 50 میلیون دوز واکسن ضد کرونا در سال 2020 تولید شود و در سال 2021 نیز به 1.3 میلیارد دوز خواهد رسید.

شرکت فایزر اعلام کرده که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از  ٩٠ درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته و این نتیجه بیشتر از حد انتظار بوده است.

فایزر یکی از مهم‌ترین شرکت‌های داروسازی دنیاست.

ترامپ: واکسن کرونا به زودی می‌آید!

ترامپ درباره موفقیت در تولید واکسن کرونا توسط شرکت فایزر نوشت: بازار سهام صعود بزرگی کرد، واکسن به زودی می‌آید. ٩٠ درصد تأثیرگذاری. چه خبر خوبی!

شرکت فایزر اعلام کرده که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از  ٩٠ درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته و این نتیجه بیشتر از حد انتظار بوده است. فایزر یکی از مهم‌ترین شرکت‌های داروسازی دنیاست.

 واکنش بایدن به موفقیت آمیز بودن واکسن ضد کرونا

رویترز: جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت که چند ماه طول می کشد تا واکسن ضد کرونای شرکت فایرز برای واکسیناسیون گسترده در سراسر آمریکا آماده شود.

بایدن تأکید کرد که اعلام موفقیت آمیز بودن واکسن ضد کرونا توسط شرکت فایرز خبری عالی است ولی هشدار داد که چند مانده تا واکسیناسیون در سطح گسترده صورت گیرد به همین دلیل آمریکایی ها باید به ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند./ جماران

 پسر ترامپ به خبر واکسن کرونا مشکوک است!

دونالد ترامپ جونیور نوشت: این زمان‌بندی خیلی شگفت‌انگیز است. هیچ چیز شرورانه‌ ای نیز که درباره این زمان‌ بندی وجود ندارد، نه؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.