ترامپ برای حضور در مناظره روز 15 اکتبر با «جو بایدن» برنامه ریزی می ‌کند.

 

به گزارش جماران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از سه‌ روز درمان در بیمارستان ویژه نظامی «والتر رید» اعلام کرد که راهی کاخ سفید می ‌شود و باقی دوران نقاهت خود را آنجا سپری خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: «امروز از مرکز پزشکی عالی والتر رید خواهم رفت، حالم وقعاً خوب است! از کووید نترسید. حالم از 20 سال پیش هم بهتر است!»

در عین حال شبکه سی ان ان به نقل از کارزار تبلیغاتی دونالد ترامپ اعلام کرد ترامپ آماده ترخیص از بیمارستان است و برای حضور در مناظره روز 15 اکتبر با «جو بایدن» برنامه ریزی می ‌کند.

تیم پزشکی ترامپ اعلام کرد که آزمایش‌ های لازم از وی به ‌عمل آمده و او می ‌تواند مرخص شود، گرچه باید در قرنطینه باقی بماند.

رئیس جمهور آمریکا با وجود ابتلا به بیماری کووید 19، روز گذشته در اقدامی عجیب و جنجال برانگیز سوار بر خودرو برای مدت کوتاهی از هوادارانش دیدار ‌کرد، و از پشت پنجره برایشان دست تکان داد.

وی پیش از اعلام خبر مرخص شدنش از بیمارستان در پیامی توئیتری درباره این اقدام خود نوشت: گزارش شده است که رسانه ‌ها از اینکه من [دیشب] سوار یک خودروی امن شدم تا از هواداران و حامیان بسیاری که برای ادای احترام به رئیس‌ جمهور خود ساعت ‌ها و حتی روزها خارج از بیمارستان منتظر ایستاده بودند تشکر کنم، ناراحت هستند. اگر این کار را نمی‌ کردم، همین رسانه ‌ها می ‌گفتند چه بی‌ادب!!!

در عین حال، جو بایدن کاندیدای دموکرات ‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در سخنانی در ایالت فلوریدا از ترامپ رقیب انتخاباتی اش خواست به توصیه‌ های پزشکان گوش دهد و از ماسک استفاده کند. وی افزود من خوشحال شدم وقتی دیدم ترامپ صحبت می‌کند و در تعطیلات آخر هفته فایل تصویری منتشر می ‌کند. ما همچنان با مهار و نابودی کامل کرونا فاصله داریم و شمار مبتلایان به این ویروس در برخی ایالت ‌های آمریکا در حال افزایش است.

از سوی دیگر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید هنوز رو به افزایش است. بامداد دوشنبه «کایلی مک ‌انانی» مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور اعلام کرد که نتیجه تست کرونای وی مثبت شده است.

مطابق آخرین آمارها بیش از 209 هزار تن در امریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته ‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.