زن آمریکایی 59 نفر را در آلمان به کرونا مبتلا کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات جنوب آلمان می ‌گویند سه مورد دیگر از ابتلا به کووید 19 را ثبت کرده ‌اند که در ارتباط با زن آمریکایی 26 ساله ‌ای است که مظنون به نقض قوانین قرنطینه است. 

این سه مورد آخر تعداد کل موارد ابتلای اخیر به ویروس کرونا را در هتل «آلپاین» در شهر «گارمیش پارتنکیرشن» به 59 نفر رساند. 

این افراد شامل 25 کارمند هتل که به اعضای نظامی آمریکایی مقیم در هتل سرویس می ‌دادند و آن خانم هم بخشی از همین افراد نظامی بود. 

«آنتون اسپیر» مدیر اداره این شهرستان به گزارشگران گفت مقامات هنوز منتظر پاسخ حدود 300 آزمایش ویروس کرونا هستند که روز دوشنبه گرفته شد و هنوز خیلی زود است که «بگوییم خطر رفع شده» است. 

گفته می ‌شود سه مورد جدید ابتلا در میان 740 آزمایش انجام شده طی آخر هفته گذشته پیدا شدند. 

«مارکوس سودر» فرماندار «باواریا» شیوع ویروس در شهر گارمیش پارتنکیرشن را «در اثر حماقت» نامید و گفت این زن آمریکایی علی ‌رغم بروز علایم کووید 19  و هنگام انتظار برای پاسخ آزمایش خود به پذیرایی پرداخته است. 

سودر گفت: «چنین بی ‌احتیاطی باید مجازات در پی داشته باشد.» که حاکی از آن است که این خانم، که نامی از او برده نشد، ممکن است برای اقدام خود با جریمه مواجه شود. 

این در حالی است که «آندریا مایر» سخنگوی اداره دادستانی مونیخ گفت تحقیقاتی اولیه درباره این خانم به عنوان مظنون به صدمه جسمی به دیگران، به راه افتاده است. 

او به آسوشیتد پرس گفت: «این تحقیقات در حال حاضر در جریان است.» و اظهار داشت بعد از این موارد ابتلای اخیر، خاموشی جدیدی از ساعت 10 شب بر رستوران ‌های منطقه اعمال شده است. 

هتل و اقامتگاه ادلویس که برای نیروهای نظامی آمریکا، خانواده های آنها و سربازان سابق، رزرو شده بود نیز برای دو هفته تعطیل خواهد ماند. 

«جان توماسی» سخنگوی ارتش آمریکا در اروپا گفت ارتش نیز تحقیقات خود را درباره این حادثه انجام می ‌دهد. 

آلمان شاهد موارد ابتلا به کرونا و مرگ ‌های بسیاری کمتری نسبت به امریکا بوده است. آمار ابتلا در آمریکا 32 برابر و آمار مرگ این کشور 20 برابر آلمان است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.