به علت ترس و نگرانی از استقبال نکردن مردم، سفر ترامپ به نیوهمپشایر لغو شد.

 

به گزارش جماران، گاردین گزارش داد سفر از پیش برنامه ریزی شده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به «نیوهمپشایر» برای همایش انتخاباتی لغو شد.

کاخ سفید در  تشریح علت لغو سفر ترامپ، مدعی شد کرونا باعث شده است این سفر انجام نشود، اما منتقدان می ‌گویند خالی بودن سالن، علت لغو این سفر است.

نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ آن گونه که برنامه ریزان ستاد انتخاباتی او انتظار داشتند پیش نرفت و ترامپ را شوکه کرد.

انتشار تصویری از لحظه بازگشت ترامپ به کاخ سفید پس از حضور در نخستین گردهمایی انتخاباتی ‌اش در شهر «تالسا» در ایالت «اوکلاهما»ی آمریکا موجب برخی گمانه زنی ‌ها در رسانه‌ های آمریکایی شد.

ترامپ در این عکس که از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، از نخستین گردهمایی انتخاباتی به کاخ سفید بازگشته و بسیار ناراحت و خسته به نظر می‌ رسد.

رسانه ‌های آمریکایی گزارش دادند که به دلیل استقبال سرد از نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ، دختر و داماد ترامپ به شدت از مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ عصبانی شدند.

همچنین بر اساس گزارش برخی رسانه های آمریکا، ترامپ از دیدن سالن خالی شوکه شد و ممکن است به زودی دست به تغییراتی جدی در مدیران ستاد انتخاباتی خود بزند.

پیشتر مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از ثبت نام 1 میلیون نفری برای حضور در نخستین سخنرانی انتخاباتی ترامپ سخن به میان آورده بود؛ اما گزارش ‌ها حاکی است تنها 6200 نفر به سالن 19 هزار نفری در شهر تالسا آمده بودند و بسیاری از صندلی ‌های سالن سخنرانی ترامپ و محوطه بیرون سالن، خالی مانده بود.

با وجودی که بیم از شیوع ویروس کرونا در خالی ماندن صندلی ها موثر بوده است؛ اما طرفداران ترامپ غالبا از قشری در جامعه آمریکا محسوب می شوند که طی هفته های گذشته بارها با برپایی تظاهرات از سیاست اعمال محدودیت و قرنطینه شکایت داشته و خواستار بازگشایی هر چه سریع تر کسب و کارها بودند. ترامپ نیز از این دیدگاه حمایت می کند.

این در حالی است که نظر سنجی جدید نشان می‌دهد که 67 درصد مردم آمریکا از نحوه مدیریت ترامپ در مقابله با کرونا راضی نیستند.

نظرسنجی سی ان ان نشان می ‌دهد که دو سوم مردم آمریکا از نحوه مدیریت ترامپ در رابطه با مدیریت مقابله با ویروس کرونا ناراضی هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.