این روزنامه انگلیسی ترامپ را مسئول پیامدهای شیوع کرونا در آمریکا دانست.

 

به گزارش جماران، روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: آمریکایی ها در زمان کرونا تاوان خودشیفتگی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور را می دهند زیرا تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور از 100هزار نفر فراتر رفت و آمریکا تبدیل به اولین کشور در جهان به لحاظ مبتلایان شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: آمریکایی با یکی از بزرگترین چالش ها در تاریخ خودشان آن هم به ریاست «آخرین شخصیت در روی کره زمین که آمریکایی ها آرزو می کنند آنها را رهبری کند» رو به رو هستند.

این روزنامه انگلیسی ترامپ را مسئول پیامدهای شیوع کرونا در آمریکا دانست و رئیس جمهور آمریکا را این گونه توصیف کرد که  وی« شخصیتی است که فاقد عواطف انسانی و فاقد احساس نسبت به زیان های دیگران است».

گاردین نوشت: اینکه  شخصیتی دیوانه در رأس رهبری دولت در آمریکا باشد یک مشکل دائمی است ولی این که یک شخصیت با این خودشیفتگی، دوست داشتن خود و غرور باشد و بر این باور باشد که بر اهل علم و پزشکی برتری دارد این دیگر یک فاجعه واقعی است.

گاردین در ادامه نوشت: ترامپ همچنین هشدارهایی که درباره وجود اختلال در آمادگی برای شیوع کرونا در ماه اکتبر گذشته داده شد را رد کرد، با وجود این اکنون شروع کرده است که دم از آن بزند که نمی توان درباره سناریوهای آینده در زمینه شیوع ویروس کرونا گمانه زنی کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.