نمایندگان باید به شکل خودکار حقوق خود را کاهش یا آن را بازگردانند و این یک فرصتی برای پاک کردن اشتباه های گذشته شان است.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری یونهاپ،بیش از 200 هزار نفر در کره جنوبی با امضای یک طومار و ارسال آن به وبسایت کاخ ریاست جمهوری این کشور خواستار کاهش یا استرداد حقوق نمایندگان مجلس این کشور به منظور کمک به اقدامات انجام شده برای پیروزی بر بحران کرونا، شدند.

یکی از ارائه کننده این درخواست که این طومار را در 12 ماه جاری ارائه کرد گفت: به خاطر افراد ملت که با دشواری ها و مشکلات زیادی به دلیل بحران شیوع کرونا دست و پنجه نرم می کنند، پیشنهاد می کنم که حقوق نمایندگان پارلمان کاهش یا مسترد شود.

وی افزود: در  زمانی که ملت به منظور ساختن کره ای بهره مند از صلح پس از غلبه بر این مشکلات و دشواری ها تلاش می کند نمایندگان باید به شکل خودکار حقوق خود را کاهش یا آن را بازگردانند و این یک فرصتی برای پاک کردن اشتباه های گذشته شان است.

وی در ادامه تأکید کرد که به رغم آن که مجمع پارلمان برای چند ماه در سال گذشته تعطیل بود اما نمایندگان حقوق خود را به طور کامل دریافت کردند.

ارائه کننده این طومار نسبت به نیاز به پرداخت مالیات به خاطر نمایندگانی که کار نمی کنند ابراز تردید کرد و گفت که آنها باید خودشان را به جای ملت بگذارند.

شایان ذکر است که دولت کره جنوبی در صورتی که تعداد امضا کنندگان طومار طی یک ماه از تاریخ ارائه آن  از 200 هزار نفر عبور کند باید به این طومار که در وبسایت وابسته به کاخ ریاست جمهوری ارائه شده است پاسخ دهد.

همچنین تعداد موافقان طومار دیگری که خواستار انجام تحقیقات از «لی مان هی» موسس فرقه دینی «شینچونجی»مرکز شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی از زمان ارائه آن در 22 ماه گذشته تا کنون از 200 هزار نفر فراتر رفت و به بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر تا صبح امروز رسید. این فرقه متهم به شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.