نیروهای ارتش سوریه که در روستای «غیبش» در حومه تل تمر مستقر هستند از عبور چهار زره پوش آمریکایی به سمت صوامع عالیه و از آن جا به سمت شهر«عین عیسی» در شمال غرب استان «الرقه» جلوگیری کردند.

 

به گزارش جماران به نقل خبرگزاری اسپوتنیک عربی روسیه، رسانه های ارتش سوریه اعلام کردند که ارتش سوریه از عبور یک گشتی آمریکایی در حومه شهر«تل تمر» در استان »الحسکه» در شمال شرق سوریه به سمت بزرگره بین المللی جلوگیری کرد.

وبسایت«کاتیگون» در این زمینه نوشت که یک ایست بازرسی ارتش سوریه جلوی یک کاروان ارتش آمریکا را در حومه شهر تل تمر در استان الحسکه واقع در شرق فرات و در شمال شرق سوریه را گرفت و مانع رفتن آن به سمت منطقه «صوامع عالیه» شد. این در حالی است که یک نفتکش وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه منفجر شد و به طور کامل سوخت.

برخی منابع موثق گفتند که نیروهای ارتش سوریه که در روستای «غیبش» در حومه تل تمر مستقر هستند از عبور چهار زره پوش آمریکایی به سمت صوامع عالیه و از آن جا به سمت شهر«عین عیسی» در شمال غرب استان «الرقه» جلوگیری کردند.

این وبسایت همچنین تأکید کرد که صبح روز گذشته یک بمب در یک نفتکش وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکا هستند در نزدیکی پل میدان نفتی«العمر» در شرق استان «دیرالزور» منفجر شد و منجر به سوختن کامل آن شد.

در 20 دسامبر گذشته نیز ارتش سوریه جلوی یک گشتی نظامیان(تروریست های) آمریکایی را در بزرگراه  بین المللی« الحسکه- قامشلی»در شمال شرق سوریه شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند
کلمات کلیدی سوریه آمریکا

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.