ترامپ در سال 1992 نقش کوتاهی را در فیلم تنها در خانه -2 بازی کرد به طوری که برای مدت زمان اندکی همراه کودک قهرمان فیلم در لابی هتل ظاهر شد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به خبری مبنی بر اینکه شبکه تلویزیونی«سی بی سی»فیلم مشهور«تنها در خانه- 2»را با حذف صحنه ای که در آن ترامپ ظاهر می شود، پخش کرد واکنش نشان داد.

رئیس جمهور آمریکا در این زمینه که این فیلم پس از حذف صحنه کوتاهی که وی در آن شرکت کرد«هرگز نمی تواند به مانند اصل آن باشد».

وی در ادامه در پرانتز نوشت که «من فقط شوخی می کنم».

ترامپ همچنین به مزاح گفت که برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که حدف صحنه ای که در آن بازی کرده با رابطه متشنج اش با «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا مرتبط است.

ترامپ همچنین نوشت: من بر این باورم که ترودو وقتی او را مجبور می کنم که در مقابل ناتو یا تجارت پول بیشتری بپردازد خیلی خوشش نیاید.

بنابراین گزارش شبکه تلویزیونی کانادایی نیز اعلام کرد که این صحنه که ده ثانیه زمان دارد پنج سال پیش به منظور مهیا کردن زمینه برای آگهی های تجاری حذف شده بود.

بنابراین گزارش، ترامپ در سال 1992 نقش کوتاهی را در فیلم تنها در خانه -2 بازی کرد به طوری که برای مدت زمان اندکی همراه کودک قهرمان فیلم در لابی هتل ظاهر شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.