برخی ارزیابی ها حکایت از آن دارد که دموکرات های مجلس نمایندگان با این توجیه که سناتورهای جمهوریخواه داوران بی طرف نیستند و اجازه نمی دهند ترامپ به شکل عادلانه در دادگاه سنا محاکمه شود ، از ارسال سریع مصوبه استیضاح به سنا خودداری خواهند کرد تا اکثریت جمهوریخواه سنا موفق نشود حکم بیگناهی ترامپ را صادر نماید.

پیش از طلوع آفتاب در کاپیتول هیل واشنگتن. عکس: Julio Cortez, AP

به گزارش سرویس بین الملل جماران؛ میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا گفت: «در 12 هفته گذشته مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها اقدامی شتاب زده و تحقیقاتی غیرمنصفانه درباره استیضاح در تاریخ معاصر آمریکا انجام داده است. حالا موضوع استیضاح رای آورده است. رای گیری روز چهارشنبه مجلس نمایندگان یک قضاوت بی طرفانه نبود.دموکرات های زیادی مخالف هم بودند. این اقدام حتی پیش از آن که رئیس جمهور ترامپ رئیس جمهور شود و قسم بخورد ، در نظر گرفته شده بود.»

در واکنش به اظهارات مک کانل، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان امریکا اظهار داشت: «من برخی از آنچه را که امروز سناتور میچ مک کانل گفته است، شنیدم و این به من یادآوری می کند که بنیانگذاران کشور ما وقتی قانون اساسی را می نویشتند ، گمان می کردند که ممکن است یک رئیس جمهور سرکش وجود داشته باشد.»

پلوسی افزود: «من فکر نمی کنم آنها مردد بوده باشند که می توانیم همزمان یک رئیس جمهور سرکش و یک رهبر سرکش تر در سنا داشته باشیم.»

برخی ارزیابی ها حکایت از آن دارد که دموکرات های مجلس نمایندگان با این توجیه که سناتورهای جمهوریخواه داوران بی طرف نیستند و اجازه نمی دهند ترامپ به شکل عادلانه در دادگاه سنا محاکمه شود ، از ارسال سریع مصوبه استیضاح به سنا خودداری خواهند کرد تا اکثریت جمهوریخواه سنا موفق نشود حکم بیگناهی ترامپ را صادر نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.