بلومبرگ بر این مساله تأکید کرد که دموکرات ها باید همه تلاش خود برای جلوگیری از انتخاب دوباره ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا صرف کنند.شهردار سابق نیویورک ترامپ را «تهدیدی وجودی برای کشور و ارزش های آن» به شمار آورد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «مایکل بلومبرگ» شهردار سابق نیویورک رسما پیوستن اش به مسابقات کاندیداتوری حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را اعلام کرد و تبلیغات انتخاباتی خود را با شعار«ساختن دوباره آمریکا» آغاز کرد.

بلومبرگ در بیانه ای که امروز یکشنبه صادر کرد تأکید کرد که وی «به منظور پیروزی بر دونالد ترامپ(رئیس جمهور کنونی) و ساختن دوباره آمریکا» تصمیم به مشارکت در مسابقه ریاست جمهوری گرفته است.

بلومبرگ بر این مساله تأکید کرد که دموکرات ها باید همه تلاش خود برای جلوگیری از انتخاب دوباره ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا صرف کنند.شهردار سابق نیویورک ترامپ را «تهدیدی وجودی برای کشور و ارزش های آن» به شمار آورد.

وی افزود: در صورت انتخاب دوباره ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا به احتمال زیاد کشور هرگز از زیان هایی که توسط وی به ما رسیده بهبود پیدا نمی کنیم.

بلومبرگ به گروه بزرگ 17 نفره کاندیداهای احتمالی حزب دموکرات برای به چالش کشیدن ترامپ در انتخابات دوم نوامبر سال 2020 ملحق شده است.

بلومبرگ 77 ساله خود را برای تبلیغات تلویزیونی در هفته آینده آماده می کند به طوری که برای این کار در نزدیک به 20 ایالت آمریکا زمان تبلیغاتی از طریق تلویزیون به ارزش 31 میلیون دلار در یک هفته خریده است و این بزرگترین مبلغی است که یک کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری هزینه می کند.

کارشناسان بر این باورند که بلومبرگ یک«دموکرات میانه رو» به شمار می رود زیرا در  بسیاری از مسائل مواضع میانه ای اتخاذ می کند.

در نهایت در چشم بسیاری از رای دهندگان جایگزین یک کاندیدی دیگر یعنی «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا می شود که شانس زیادی برای کاندیداتوری حزب دموکرات دارد.

بلومبرگ میلیاردر و تاجر برجسته در ایالات متحده آمریکا و موسس و مالک خبرگزاری اقتصادی   «بلومبرگ» است. ثروت مایکل بلومبرگ 17 برابر ثروت ترامپ تخمین زده می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.