در حمله انصار الله یمن به مواضع نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در مرزهای یمن با عربستان 6 نیروی ویژه سودانی وابسته به نیروهای حمایت سریع ارتش این کشور کشته شدند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، در حمله انصار الله یمن به مواضع نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در مرزهای یمن با عربستان 6 نیروی ویژه سودانی وابسته به نیروهای حمایت سریع ارتش این کشور کشته شدند.

برخی مسئولان سودانی که نخواستند نام شان فاش شود تأکید کرد که این حمله یکی از مراکز نظامی نیروهای حمایت سریع سودان( نیروهای سودانی رسمی شبه نظامی که به عنوان مزدور در عربستان به سر می برند و در جنگ یمن مشارکت دارند) در مرزهای یمن و سودان را هدف قرار داد.

این در حالی است که امارات متحده عربی روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که یکی از نظامیان این کشور در حمله انصار الله یمن در مرزهای یمن با عربستان کشته شد.

امارات و سودان طی ماه های اخیر خروج نیروهای خود از یمن را آغاز کردند.

انصار الله یمن اوایل ماه جاری تلفات نظامیان سودانی که به شکل مزدور در جنگ یمن و تحت لوای ائتلاف عربی به رهبری عربستان مشارکت دارند را بیش از 8هزار تن اعلام کردند که از این تعداد بیش از 4هزار تن کشته های ارتش سودان است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.