ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا از مقام‌های خارجی خواسته است تا در تحقیقات از عملکرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» و پلیس فدرال آمریکا«اف‌.بی‌.آی» حمایت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل جماران؛ روزنامه واشنگتن پست فاش کرد وزیر دادگستری آمریکا برای تحقیق درباره سیا و اف‌.بی‌.آی، به دنبال جلب حمایت و کمک خارحی بوده است.

در ادامه افشاگری‌های رسانه ای علیه دولت ترامپ، روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه گزارش داد «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا از مقام‌های خارجی خواسته است تا در تحقیقات از عملکرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» و پلیس فدرال آمریکا«اف‌.بی‌.آی» حمایت کنند. 

واشنگتن پست نوشت: این درخواست «ویلیام بار» در راستای تلاش‌های دولت ترامپ برای بی‌اعتبار کردن نتایج عملکرد نهادهای اطلاعاتی آمریکا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 طرح شده است.

واشنگتن پست افزود: اگرچه ممکن است این اقدام «بار» ترامپ و جمهوری خواهان را خرسند کند اما احتمال می‌رود با واکنش شدید دموکرات‌هایی که به دنبال استیضاح رئیس جمهوری هستند، مواجه شود.

وزارت دادگستری آمریکا تلاش تازه‌ای را برای بازنگری در تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه انتخابات 2016 آغاز کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز امروز گزارش داد رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش در تماس تلفنی با «اسکات موریسون» ، نخست وزیر استرالیا از وی خواسته بود تا به بی‌اعتبار کردن تحقیقات مولر کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.