ترامپ در توئیت هایی تند تلاش کرده است به حامیان استیضاحش واکنش نشان دهد.

به گزارش جماران،  ترامپ در پیامی تصویری خطاب به مردم آمریکا : آنچه اکنون اتفاق می افتد بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ سیاست آمریکا است. دموکرات ها می خواهند اسلحه های شما را از بین ببرند ، آنها می خواهند مراقبت های بهداشتی شما را از بین ببرند ، آنها می خواهند رای شما را بگیرند ، آنها می خواهند آزادی شما را از بین ببرند ، آنها می خواهند قضات شما را از بین ببرند ، آنها می خواهند همه چیز را از بین ببرند.

 وی افزود: ما هرگز نمی توانیم اجازه بدهیم که چنین اتفاقی بیفتد. ما برای خشکاندن ریشه این مسئله مبارزه می کنیم. و این همان کاری است که من انجام می دهم. و شما می بینید که چرا ما این کار را انجام می دهیم. زیرا برخلاف گذشته، کشور ما یکپارچه است. این خیلی ساده است. آنها سعی دارند در مسیر من مانع تراشی کنند زیرا من برای شما مبارزه می کنم. و من هرگز اجازه نمی دهم که چنین اتفاقی بیفتد. 

ترامپ در توئیتی نیز نوشت: شکایت سوت زننده ( افشاگر) کاملاً متفاوت و مغایربا مکالمه واقعی من با رئیس جمهور جدید اوکراین است. این به اصطلاح «سوت زننده » می دانست که هیچ چیز از این اتهامات مسخره حاصل نمی شود، درست مثل آدام شیف (رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان) که کلمات ساختگی و پیچیده خود را با کلاهبرداری و به شکل غیرقانونی در تماس من با رئیس جمهور اوکراین قرار داد تا به نظر برسد که من کاری بسیار اشتباهی انجام داده ام. وی سپس به شیوه ای جسورانه این سخنان را برای کنگره و میلیون ها نفر از مردم بیان کرد تا مرا بدنام کند و به من تهمت بزد. او باید از کنگره استعفا دهد!

وی در ادامه نوشت: آیا می توانید تصور کنید اگر این وحشی های دموکرات هیچ کاره مثل نادلر( رییس کمیته قضایی مجلس )، شیف(رییس کمیته اطلاعات مجلس)، الکساندریا اوکازیو کورتس(عضو مجلس نمایندگان) به علاوه اون سه نفر دیگر و بسیاری دیگر از همین افراد، یک حزب جمهوریخواه داشتند و آنچه در قبال من کردند، در قبال اوباما می کردند، چه می شد. خوب باشد شاید دفعه بعد!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.