پلیس گفته است که مرد بازداشت شده با طناب بسته نشده است.

به گزارش جماران به نقل از سی ان ان، دو مامور پلیس سوار بر اسب که مردم سیاه پوست دست بسته ای  که ظاهرا با طناب با خود می کشند با تحقیقات جنایی مواجه نخواهند شد.

مقامات شهری «گالوستون» تگزاس بعد از انتشار عکسی که نشان می دهد دو مامور پلیس فرد بازداشت شده ای به نام «دونالد نیلی» 43 ساله را در شهر می چرخانند خواستار تحقیقات جنایی شدند.

«مرکز امنیت عمومی تگزاس» در بیانیه ای اعلام کرد که این آژانس تحقیقات خود درباره این بازداشت را انجام داده است و با دادستان منطقه گالوستون گفت و گو کرده است و این موضوع نیازمند تحقیقات جنایی نیست.

پلیس می گوید نیلی به خاطر تخلف جنایی بازداشت شده است.

پلیس گفته است که مرد بازداشت شده با طناب بسته نشده است.

««بنجامین کرامپ» وکیل حقوق بشری گفته: وقتی ماموران دونالد نیلی را با اسب و طناب در جاده می کشیدند مثل این بود که آنها این کار را با کل جامعه انجام می دهند.

«ملیسا موریس»، وکیل نیلی گفته است که موکلش بیماری ذهنی دارد و نزدیک هفت سال بی خانمان است.

این وکیل گفته که این تصمیم برای برای آغاز نکردن تحقیقات جنایی او را غافلگیر کرده است.

او گفت: می توانم متوجه شوم که چرا آنها می گویند دو افسر عمل مجرمانه ای انجام نداده اند. هنوز فکر می کنم این تصمیم قضاوت ضعیفی بود. حتی اگر یک روش باشد.

اوایل ماه جاری میلادی پلیس گالوستون به خاطر وجهه بد این اقدام عذرخواهی کرد و اعلام کرد که به این روش انتقال بازداشت شده ها پایان می دهد.

مافوق آن دو مامور گفته: مامورانم در زمان دستگیری قصد بدی نداشته اند اما ما بلافاصله به این روش پایان دادیم و از روش های مناسب تری استفاده خواهیم کرد.

اما بنجامین کرامپ وکیل حقوق بشری عذرخواهی را کافی ندانسته و با اصرار خواستار انتشار فیلم ضبط شده توسط دوربین ها شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی آمریکا تگزاس

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.