در ایمیل‌هایی که کیم دراک به صورت محرمانه برای دفتر نخست‌وزیر انگلیس ارسال کرده، دونالد ترامپ فردی بی‌منطق، ناکارآمد و متزلزل توصیف شده است.

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز،«دونالد ترامپ» در واکنش به ایمیل‌های لو رفته سفیر انگلیس در واشنگتن گفت آن مرد (کیم دراک) به انگلیس خدمت نکرده است.

واکنش رئیس جمهوری آمریکا به ایمیل‌هایی است که در روزهای اخیر از سفیر انگلیس در آمریکا منتشر شده است.

در این ایمیل‌ها که کیم دراک به صورت محرمانه برای دفتر نخست‌وزیر انگلیس  ارسال کرده، دونالد ترامپ فردی بی‌منطق، ناکارآمد و متزلزل توصیف شده که برنامه مشخصی در قبال ایران ندارد.

آقای دراک همچنین اخباری که از اختلافات درون کاخ سفید به گوش می‌رسد و ترامپ آنها را اخبار جعلی می‌خواند را واقعی می‌داند.

سفیر انگلیس همچنین ادعای دونالد ترامپ مبنی بر لغو برنامۀ حمله به یک پایگاه در ایران تنها دقایقی پیش از انجام آن را غیر واقعی می‌خواند.

ترامپ روز دوشنبه ۸ ژوئیه در گفتگو با خبرنگاران در نیوجرسی آمریکا در واکنش به افشای این ایمیل‌ها گفت: «من طرفدار آن مرد نیستم و او به انگلیس خدمت نکرده است.»

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه می‌افزاید: «من هم می‌توانم چیزهایی را در مورد او (کیم دراک) بگویم اما به خودم چنین زحمتی نمی‌دهم.»

در بخش دیگری از ایمیل‌هایی که روزنامه میل انگلیس از صحبت‌های سفیر انگلیس منتشر کرده، او مدعی می شود که ترامپ هرگز به طور کامل موافق حمله تلافی‌جویانه علیه ایران به دلیل سرنگونی پهپاد آمریکایی نبوده و دلیل آن را نیز شعار دوران انتخاباتی‌ ریاست جمهوری وی که قول داده بود ایالات متحده در هیچ جنگ دیگری درگیر نشود، می‌داند.

 دراک همچنین می‌گوید نباید انتظار داشت سیاست‌های آمریکا در خصوص ایران در آینده نزدیک به روند منطقی بازگردد چرا که چند دستگی پررنگی در کاخ سفید دیده می‌شود.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.