فلسطینی ها با استفاده از بالن های آتش زا آتش سوزی های گسترده ای را در شهرک های یهودی نشین نزدیک به نوار غزه به راه انداختند.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی،فلسطینی ها با استفاده از بالن های آتش زا آتش سوزی های گسترده ای را در شهرک های یهودی نشین نزدیک به نوار غزه به راه انداختند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیش از 13 اتش سوزی در شهرک های یهودی نشین نزدیک به نوار غزه در اثر بالن های آتش زایی که از نوار غزه به سرزمین های اشغالی فرستاده شد، به وقوع پیوست.

رسانه های صهیونیستی تأکید کردند بالن های آتش زا در اراضی کشاورزی و کشتزارهای صهیونیست ها در نزدیک نوار غزه سقوط کردند و آتش سوزی های گسترده ای را به راه انداختند.

این رسانه ها تصریح کردند که آتش سوزی هایی که روز گذشته-دوشنبه- به وقوع پیوست در مقایسه با اتش سوزهایی  که روزها و هفته های گذشته به راه افتاد بسیار بیشتر و گسترده تر بوده است.

یکی از بالن های آتش زا که یک بمب در آن تعبیه شده نیز در «مجتمع منطقه ای اشکول» در شهرک «اشکول» سقوط کرد اما کسی در جریان آن زخمی نشد.

بالن های آتش زا بالن هایی هستند که مواد آتش زا در آنها تعبیه می شود و فلسطینی ها پس از استفاده از بادکنک های آتش زا در ماه می سال گذشته استفاده از آنها را به عنوان سبکی برای اعتراض به کشتارهای نیروهای اشغالگر، طی راهپیمایی ها بازگشت که از ماه مارس گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد، استفاده می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی فلسطین نوار غزه
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.