نیروهای دولتی جمهوری عربی سوریه در جریان نبرد دفاع 3تانگ،دو موشک انداز،یک نفربر و 6 خودروی شاسی بلند با تیرباهای شان را منهدم کرده و 100 تروریست را کشتند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش سوریه حمله گسترده و بزرگ جبهه النصره به مواضع اش در شمال استان«حماه» را دفع کرد و توانست 100 تروریست را بکشد.

سرلشکر« ویکتور کوپتچیچن» مدیر مرکز آشتی روسیه در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که گروه جبهه النصره و گروه های همپیمان اش در شب 26 می 2019 حمله بزرگ و گسترده ای را به مواضع نیروهای دولتی سوریه در منطقه شهر«کفر نبوده» در شمال استان حماه از دو جهت و به شکل همزمان انجام دادند.

کوپچیچن افزود: حمله به مواضع نیروهای دولتی سوریه با مشارکت نزدیک به 450 فرد مسلح ،7 تانگ،5 نفر بر و 12 خودروی شاسی بلند که روی آنها تیربارهای با عیار سنگین کار گذاشته شده بود صورت گرفت.همچنین  3 موشک انداز از حمله گسترده حمایت و پشتبانی کردند.

مدیر مرکز حمیمیم تأکید کرد: نیروهای دولتی جمهوری عربی سوریه در جریان نبرد دفاع 3تانگ،دو موشک انداز،یک نفربر و 6 خودروی شاسی بلند با تیرباهای شان را منهدم کرده و 100 تروریست را کشتند.

از اوایل ماه می تا کنون جنوب استان «ادلب» و شمال استان حماه شاهد درگیری های شدید میان ارتش سوریه با گروه های مسلح است که در جریان آن ارتش سوریه موفق شد پیشروی های مهمی بکند و تعدادی از روستاها و شهرها و نیز تپه های استراتژیک را آزاد کند.

گروه های مسلح طی روزهای اخیر حملات خود به مواضع ارتش سوریه را بیشتر کردند و ارتش نیز همه آنها را دفع کرده است.بیشتر این حملات از منطقه کاهش تنش در ادلب که نزدیک به چهار میلیون نفر در آن ساکن هستند، صورت می گیرد.

ارتش سوریه روز یکشنبه هفته جاری اعلام کرد که توانست شهر «کفر نبوده» در شمال غرب استان«حماه» را پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح بازپس گیرد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.