در درگیری های شدید ارتش سوریه با تروریست های جبهه النصره تا کنون 140 تروریست کشته شدند و دو تانگ و سه موشک انداز این گروه نیز منهدم شدند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که تروریست های جبهه النصره از روز گذشته تلاش می کنند که شهرک«کفر نبوده» در شمال استان حماه که توسط ارتش سوریه آزاد شده است را دوباره به اشغال خود در بیاورند اما تا کنون نتوانستند این کار را بکنند و  در جریان حمله شدیدی که انجام دادند تلفات مادی و انسانی سنگینی متحمل شدند.

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای تأکید کرد که در درگیری های شدید ارتش سوریه با تروریست های جبهه النصره تا کنون 140 تروریست کشته شدند و دو تانگ و سه موشک انداز این گروه نیز منهدم شدند. 

در این بیانیه آمده است که ارتش سوریه با حمایت هوایی ارتش روسیه به مقابله با حمله تروریست های جبهه النصره ادامه می دهد.

رسانه های سوریه نیز پیش از این اعلام کردند که ارتش سوریه به شدت با افراد مسلح در استان حماه درگیر است.

ارتش سوریه اخیرا عملیات گسترده ای را برای آزادی شمال و شمال غرب حماه در مجاورت با استان ادلب را آغاز کرد و توانست شهرک ها و تپه های استارتژیک را آزاد کرد و راه را برای آزادی کفر نبوده و شهرک«قلعه المضیق» هموار کرد و پس از آن این دو شهرک را آزاد کرد.

خبرگزاری سانا نیز گزارش داد  که یگان های ارتش عربی سوریه به نقض توافق منطقه کاهش تنش توسط تروریست ها واکنش نشان دادند و درپاسخ به تجاوزات تروریست ها به مواضع نظامی و شهرک های امن در ریف ادلب و ریف حماه تعدادی از آنان را کشته و زخمی کردند.

خبرنگار سانا در حماه اعلام کرد: واحدی از ارتش ضربات سهمگینی به محورهای تحرک گروه های تروریستی همپیمان جبهه النصره بین شهرک های «الهبیط» و کفر نبوده در ریف جنوبی ادلب و شمالی غربی حماه وارد کردند.

خبرنگار سانا افزود: درپی این ضربات تعداد زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند و خودروها و اسلحه و مهمات آنان نیز منهدم شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.