ترامپ بار دیگر در سخنرانی تبلیغاتی خود به رقبایش در حزب رقیب - دموکرات - تاخت و آنها را مورد تمسخر قرار داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دیلی میل گزارش داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این بار تصمیم گرفت چهار تن از کاندیداهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 یعنی «جو بایدن»، «پت بوتجج»، «بتو او رورکه» و «برنی سندرز» را به سخره بگیرد. 

ترامپ در سخنرانی خود در یک تأسیسات بزرگ گاز طبیعی مایع در ایالت «لوئیزیانا» بوتجج را «Boot-edge-edge»  خواند.

همچنین او در ادامه اظهاراتش بتو او رورکه را به خاطر مصاحبه اخیرش که اعلام کرده بود او تنها به دنیا آمده است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند به سخره گرفت و گفت: بتو به سرعت در حال سقوط است. چه اتفاقی رخ داد؟ یادتان می آید او گفته بود که او برای شرکت در انتخابات ساخته شده است اما اکنون او همانند یک سنگ سقوط می کند.

وی ادامه داد: جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین شبیه فردی نیست که من می‌شناسم. برنی سندرز سناتور «دیوانه»، انرژی بیشتری از بایدن دارد.

ترامپ پیشتر هم در تجمعات تبلیغاتی اش رقبای دموکرات خود را به سخره گرفته بود. وی در آن زمان در توییتی نوشته بود: «من معتقدم ما شاهد رقابت دو فینالیست یعنی «برنی سندرز دیوانه در برابر جو بایدن خواب‌ آلود» و کاندیداتوری یکی از آنها برای رقابت با شاید «بهترین اقتصاد تاریخ کشور ما» (و خیلی دستاوردهای عالی دیگر) خواهیم بود! من مشتاق به رویارویی با هر کسی که رقیبم باشد هستم. امیدوارم خداوند روان آنها را آرام سازد!

تاکنون 23 کاندیدای دموکرات برای شرکت در انتخابات ابراز آمادگی کرده اند.

 

13499792-7029465-image-a-31_1557867278313

 

بر اساس یک نظرسنجی که اخیرا در مورد رقابت مقدماتی در حزب دموکراتیک برای تعیین کاندیدای ریاست جمهوری این حزب از سوی موسسه «مورنینگ کانسالت» و بر پایه نظرسنجی از 12550 رای دهنده بالقوه صورت گرفته، بایدن با حمایت 31 درصدی در رقابت میان کاندیداها پیشتاز است و بعد از او سندرز با 23 درصد رای قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.