وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه و وزارت خارجه ارمنستان برای کمک به قربانیان سیل بزرگ در ایران اعلام آمادگی کردند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه و وزارت خارجه ارمنستان برای کمک به قربانیان سیل بزرگ در ایران اعلام آمادگی کردند.

در  وب سایت وزارت خارجه روسیه آمده است که روسیه با همکاری همتایان ارمنی خود اعلام امادگی خود را برای کمک به قربانیان سیل در ایران ابراز کرده است.

در این بیانیه آمده است: «با توجه به درخواست طرف ایرانی، نیروهای وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه با همتایان خود در کشور ارمنستان، آمادگی خود مبنی بر ارسال 4 هزار بسته کمکی (پتو، چادر و دیگر مایحتاجات ضروری) را با کمک نیروهای وزارت حوادث غیر مترقبه روسیه و وزارت امور خارجه ارمنستان، به هزینه روسیه به ایران ارسال می کند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «بارندگی های شدید در ایران همچنان ادامه دارد و سیل و سیلاب های ناشی از آن منجر به قربانی شدن، از جمله مرگ 63 نفر شده است که  آسیب جدی به بخش کشاورزی، زیرساخت ها و ساختمان های مسکونی در بیشتر استان های ایران را به همراه داشته است. ما بدین وسیله همدردی و حمایت خود ر از تمامی مردم جمهوری اسلامی ایران بیان می کنیم و آرزوی غلبه بر نابسامانی های بوجود امده در این کشور دوست را خواستار هستیم.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.