مکان: دمشق، سوریه/ منبع: خبرگزاری سانا

 

به گزارش جماران، نیروهای امنیتی سوریه طی تکمیل تأمین امنیت مناطقی که ارتش سوریه آنها را از گروه تروریستی پاک سازی کرده است، موشک‌های اسرائیلی و آمریکایی و مقادیر زیادی سلاح و مهمات در حومه دمشق کشف کردند.این سلاح های کشف شده میزان حمایتی که کشورهای حامیان گروه های مسلح در سوریه ارائه کرده اند را بازتاب می دهد.

سوریه.سلاح های آمریکایی

یک منبع امنیتی سوری گفت که نیروهای امنیتی این کشور در جریان عملیات از بین بردن بقایای افراد مسلح به منظور تأمین امنیت مناطقی که غیرنظامیان در آنها ساکن هستند، موشک های ساخت آمریکا و اسرائیل و مقادیر زیادی مهمات و بمب ها و سلاح های گوناگون متوسط و سبک کشف کردند که در انبارهایی زیر زمینی مخفی شده بودند.

سوریه.سلاح های آمریکایی...

این منبع امنیتی تصریح کرد که از جمله سلاح های کشف شده مقادیر زیادی از مهمات تیربارهای متوسط و مسلسل ها و تفنگ ها، گلوله های تانگ و توپ و نیز صدها موشک از نوع«گراد» و مقادر زیادی موشک های ضد زره ساخت آمریکا و موشک های عیار«128 میلی متر» هستند  که در تسلیح نیروهای دشمن اسرائیلی از آن استفاده می شود.

5-14

وی تأکید کرد که همچنین مقادیر زیادی گلوله آر پی جی و خمپاره و موشک های «مالوتکا» و گلوله های ضد زره کشف شد.

این منبع امنیتی سوری در ادامه تأکید کرد که این مقادیر زیاد سلاح و مهمات که تروریست ها به آنها تجهیز شدند آشکارا  حمایتی را نشان می دهد که گروه های تروریستی از کشورهای حامی خود و تأمین کنندگان مالی آنها برای تجاوز به دولت و مردم سوریه دریافت می کنند.

مکان: دمشق، سوریه

منبع: خبرگزاری سانا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی سوریه دمشق

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.