«آنجلینا جولی» 43 ساله از قصد خود برای کاندیداتوری پست ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه واشنگتن اگزماینر آمریکا گزارش داد «آنجلینا جولی» هنرپیشه و کارگردان مشهور آمریکایی قصد کاندیداتوری برای پست ریاست جمهوری آمریکا را دارد. او که فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است، روز جمعه گفت که برای ایجاد تغییر شاید وارد دنیای سیاست شود.

دموکرات ها برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، کاندیداتوری آنجلیناجولی را مدنظر دارند. جولی با اشاره به همکاری خود با سازمان ملل متحد گفت کاری را خواهد کرد که بداند تغییراتی به دنبال خواهد داشت.

این هنرپیشه سرشناس، در پاسخ به سوال بی‌ بی‌ سی درباره احتمال ورودش به عرصه سیاست گفت «فعلا» ترجیح می‌ دهد در این باره سکوت کند.

وی همچنین افزود: «اگر 20 سال پیش از من می‌ پرسیدید، می‌ خندیدم. اما حالا نمی‌ دانم. همیشه گفته‌ ام که به جایی خواهم رفت که به من نیاز هست.»

آنجلینا جولی گفت «من با دولت می‌ توانم کار کنم، با نظامیان هم می‌توانم کار کنم. من جای جالبی قرار دارم؛ کارهای زیادی انجام می‌ دهم، بدون آن که عنوانی داشته باشم یا آن کار مربوط به من یا سیاست‌ هایم باشد.»

در ادامه وقتی «جاستین وب» مجری این برنامه گفت که حدود 30 یا 40 نفر در فهرست کاندیداها حزب دموکرات برای انتخابات آتی ریاست جمهوری قراردارند و من شما را هم در این فهرست قرار می‌ دهم، آنجلینا جولی فقط گفت: «متشکرم».

به این ترتیب جولی به یکی از رقبای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تبدیل می شود. ترامپ چند روز پیش در سفر به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و آلمان، کلاه‎ هایی را با امضای «ترامپ 2020» به سربازان داد و نشان داد که می‎ خواهد در این عرصه برای ماندن در دور دوم بجنگد.

جولی تاکنون توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را ببرد.

او در سال های اخیر فعالیت های عامل المنفعه را دنبال می کند و به عنوان سفیر آمریکا در امور پناهندگان به کشورهای دچار بحران سفر می کند.

گفتنی است که پیش از این نیز نام آنجلیا جولی، هنرپیشه معروف‌ هالیوود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا به عنوان نامزد مطرح بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.