در این طرح آمده است که بیم آن می رود قیمت کالاها در اعتراض به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون «قرارداد رضایت بخش» بالا برود و پلیس از این می ترسد که اعتراض ها به گرانی تبدیل به حالتی از هرج و مرج شود.

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی و خبری جماران اسکای نیوز در گزارشی نوشت: پلیس انگلیس طرحی را برای رویارویی با آشوب های احتمالی ناشی از خروج از اتحادیه اروپا تدوین کرده است و یک سند درز کرده به بیرون تأکید می کند که پلیس برای مقابله با اعتراض های خیابانی از ارتش کمک می گیرد.

طرحفوق العاده که مرکز هماهنگی ملی پلیس انگلیس آن را تدوین کرده است هشدار داد که کمبود احتمالی دارو ممکن است منجر به «آشوب های مدنی» شود.

در این طرح آمده است که بیم آن می رود قیمت کالاها در اعتراض به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون «قرارداد رضایت بخش» بالا برود و پلیس از این می ترسد که اعتراض ها به گرانی تبدیل به حالتی از هرج و مرج شود.

پلیس انگلیس همچنین از این می ترسد که ناآرامی ها منجر به افزایش جرم هایی مانند سرقت و نیز ترافیک بزرگ شود که منجر به تعطیلی بی سابقه شبکه راه ها و جاده ها در سراسر کشور شود.

«ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس تلاش کرد که به مردم انگلیس اطمینان خاطر دهد و گفت که افکار عمومی نباید درباره پیامدهای اجرای طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نگران باشد و همه نهادها باید«آماده پیامدهای احتمالی خروج شوند».

وی افزود: نیازمند آمادگی برای همه نوع حالت های غیرقابل پیش بینی هستیم. این یک وضع بی سابقه است لیکن مهم تر از همه این است که ما باید بر دستیابی به یک قرارداد تمرکز کنیم. مردم نباید نگران باشند.»

در سند یاد شده که روزنامه «ساندی تایمز» به آن دست یافته آمده است که احتمال داد که پلیس انگلیس مجبور شود مرخصی های هفتگی و سالیانه نیروهایش را لغو کند.

همچنین در سند آمده است که آشوب ها و ناآرامی ها به مدت سه ماه ادامه می یابد و طی این مدت عرصه های ارتباطات و حمل و تقل و نیز فعالیت بنادر و منافذ کشور به دشواری می توانند با وزارت کشور و بخش اختصاص یافته برای خروج از اتحادیه اروپا در ارتباط باشند.

در تحولی دیگر قرار است که ماه جاری شورای ملی روسای پلیس انگلیس طرح فوق العاده در خصوص رویارویی با آشوب ها و ناآرامی هایی که در پی خروج انگلیس از اتحادیه رخ می دهد را مورد بررسی قرار دهد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.