فرماندار کنگان درحاشیه افتتاح این طرح ها درگفت وگو با ایرنا گفت: سالن چند منظوره هلال احمر، گازرسانی به شهرک های جدید کنگان، ساختمان کتابخانه عمومی سیراف، چمن مصنوعی روستای شیرینو و آبرسانی به روستاهای لاورده و لاور گل است طرح های افتتاحی است که اعتبار آنها از محل سفر رهبر معظم انقلاب، کمک وزاتت نفت، استانی و شهرستانی تامین شده است.
فتح الله نوروزی افزود: با افتتاح شبکه آبرسانی به روستاهای دور افتاده لاورده و لاورگل مشکل آب 150 خانوار ساکن در این 2 روستا پس از سال ها حل شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا پیش از دولت یازدهم درصد بهره مندی مردم شهرهای استان از گاز 78 درصد و در روستاها 48 درصد بود که در زمان دولت تدبیر و امید تا پایان سال گذشته این میزان در شهرها به 99 درصد و در روستاها به 96 درصد رسیده است.
مسلم رحمانی افزود: با ادامه شبکه گازرسانی در کنگان و افتتاح ایستگاه تقلیل فشار 700 خانوار در هفت شهرک جدید کنگان از گاز شهری برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح گازکشی به شهرک صنعتی کنگان به طول 2500 متر با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شد.
رحمانی اظهارداشت: اکنون همه شهرها و 10 روستای شهرستان کنگان تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار دارند.
وی یادآورشد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در شهرهای این شهرستان 100 درصد و در روستاها 99 درصد است.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا کنون در شهرستان کنگان 13 هزارو 200 انشعاب نصب و چهار جایگاه سوخت سی ان جی نیز به شبکه گاز متصل شده اند.
7208/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.