مسلم مسیگر شنبه شب پس از برد 4 بر 3 تیمش در برابر ملوان بندرگز در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین بازی به سختی موفق به گرفتن 2 امتیاز شدیم که شاید دلیل اصلی افت بازیکنان دوری 2 هفته ای آنها از بازی های لیگ بود.
وی بیان کرد: نیمه اول بازی برای تیم پارس جنوبی خوب پیش نرفت و از روی کم دقتی بازیکنان 2 گل بد موقع دریافت کردیم.
مسیگر اضافه کرد: پارس جنوبی با گذشت 2 تا سه هفته از بازی های نیم فصل دوم شرایط ایده آل خود را کسب می کند برای تحقق این مهم باید از هم اکنون نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در این بازی گل پایانی پارس جنوبی در وقت قانونی بازی به ثمر رسید و اعتراض های حریف به گل ثانیه پایانی این تیم بی مورد بود.
مسیگر ادامه داد: در بازی های لیگ برتر بارها از داوری متضرر شدیم ولی با این حال ترجیح می دهم پیرامون داوری دیگر اظهار نظر نکنم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ارتباط با بازی هفته آینده پارس جنوبی نیز گفت: در هفته آینده برابر تیم شایسته مقاومت گلسا پوش یزد یک فینال زود رس برگزار می کنیم که باید با همت بازیکنان امتیاز لازم را از این بازی حساس کسب کنیم.
پارس جنوبی با این برد 29 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.
ملوان بندرگز نیز با این شکست با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.
تیم پارس جنوبی در بازی هفته سیزدهم برابر مقاومت گلساپوش یزد صف آرایی می کند و تیم ملوان نیز در خانه با شهرداری بندر عباس دیدار می کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.