به گزارش ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان افزود: برای تحقق این مهم به صورت هجومی پا به میدان خواهیم گذاشت تا با کسب نخستین برد خانگی از استرس خارج شویم.
وی یادآورشد: با این وجود کار سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم چرا که این تیم در بازی هفته گذشته برابر تراکتور سازی تبریز بسیار خوب ظاهر شد.
تارتار ادامه داد: ما برای بازی های لیگ نیاز به هواداران پرشور و با فرهنگ خود داریم از این رو امیدواریم آنها با حضور پررنگ خود ،ورزشگاه را در نخسیتن بازی خانگی پر کنند.
وی افزود: تیم پارس جنوبی باتوجه به میزان بودجه خود و هدف گذاری باشگاه نفرات خوب و باکیفیتی را جذب کرده که در این ارتباط از همکاری مسئولان باشگاه نهایت تقدیر را دارم.
تارتار اظهارداشت: در فصل پیش رو حفظ سهیمه استان با قرار گرفتن در جایگاهی مناسب اولویت تیم پارس جنوبی جم است.
سرمربی پارس جنوبی درباره موقعیت های از دست رفته مهاجمان پارس جنوبی برابر فولاد خوزستان نیز گفت: از دست دادن موقعیت ها به کم تجربگی برخی از بازیکنان برمی گردد که با برگزاری و تجربه اندوزی بازیکنان برطرف می شود.
تارتار در ارتباط با بازگشت فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی نیز گفت: باید شرایط بازگشت پیش بیاید تا در رابطه با آنها تصمیم گیری کنیم ولی با این حال اکنون خبری مبنی بر بازگشت آنها به تیم پارس جنوبی نیست.
تیم های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا پنجشنبه راس ساعت 20:30 در استادیوم شهر جم برابر هم صف آرایی می کنند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.