تکمیل طرح‌های آبرسانی از جمله آب‌شیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب‌رسانی برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای جم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان جم با بیان این مطلب گفت: حوزه سلامت در جامعه ماشینی و مدرن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون در دولت تدبیر امید بیش از 70 درصد از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه سلامت به سرانجام رسیده است.

محمد حسینی با اشاره بر اینکه حوزه سلامت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جزو اولویت‌های کاری دولت بوده، افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات و وقت دولت صرف حوزه سلامت کشور شده که در دولت‌های قبل بی‌سابقه بوده و اجرای طرح بزرگ نظام سلامت نیز یکی از اقدامات مهم دولت بود.

حسینی مشارکت مردمی را عامل موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های بهداشتی دانست و گفت: سمن‌ها و فعالان اجتماعی در پیشبرد اهداف بهداشتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و نیاز است سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در کنار آنها باشند تا بتوانیم گامی موثر در ارتقای سطح سلامت شهرستان برداریم.

وی با بیان اینکه پنج اولویت اول حوزه سلامت شهرستان جم تدوین شده، افزود: برای رفع معظلات حوزه بهداشت از ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده می‌شود و در صورت نیاز از اعتبارات استانی و ملی در این خصوص استفاده می‌شود.

فرماندار جم حل مشکل آب و پسماند فاضلاب شهری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان جم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های مسکونی منطقه و اعتبارات استانی این مشکل جدی را حل کینم.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان جم گفت: تکمیل طرح‌های آب‌رسانی از جمله آب‌شیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب‌رسانی برای تامین آب‌آشامیدنی شهرها و روستاهای جم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

حسینی با اشاره بر اینکه اصل پیشگیری مقدم بر درمان است، تصریح کرد: بیشترین هزینه‌های حوزه سلامت در بخش درمان است که باید در این راستا در حوزه پیشگیری اقدامات موثر انجام شود و در این‌خصوص تمامی دستگاه‌های اداری شهرستان نسبت به انجام آن مکلف هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.